Havde klikket på View example, troede det var selve surveyen der brugte AJAX ikke constructionen af den. Synes det ser godt ud.
Men måske burde du gøre det lettere at kunne vælge hvor man vil inddsætte elementer, såvidt jeg kan se indsætter den der hvor den sorte bar står. så man skal side og rykke den manuelt rundt til det korrekt sted, hvorfor ikke gøre det muligt at kunne klikke mellem hvert element for at vælge stedet.
Kunne heller ikke lige se noget sted at lave layout(fonts,sizes og colors), men det måske lagt andet steds eller bevidst ikke tilladt.
Synes det meget belastende at den altid spørg om jeg vil gemme, hvorfor ikke bare antage helt konsekvent at man vil gemme, man kan jo altid undo og gemme igen påstår du da ihvertfald.
return virker også til line breaks behøver ikke shift såvidt jeg kunne se i tekst blokken.
Din rating option er et problem hvis teskterne er forkerte komme de til at ligne en kontinuert linie.
Fik ikke indsæt link til at virke
Du bør ændre din bold,italic etc.. knapper udsende afhængig af om de er aktive.
Du kan faktisk drag and droppe nye spørgsmål ind så du kan indsætte dem hvor du har lyst.
Du kan også dragge spørgsmål i spørgeskemaet, dog scrolles der ikke automatisk når du er i toppen af dokumentet med musen når du dragger(To-do).
Nej man kan ikke lave fonts sizes og layout, jeg har det på to-do listen, men jeg tror det at kunne lave et generlet "Theme" ville være bedre end at lade folk ændre som de har lyst til overalt.
Ang. ikke spørge om gemme, ja det kunne godt være jeg kunne antage at man vil gemme i nogle tilfælde, dog ikke når man forlader siden tror jeg. Men god pointe.
Return laver ikke linebreaks, den indsætter en ny option (se den lille radiobutton eller checkboks) hvis du vil indsætte linieskift uden en ny option skal du bruge shift+return
Rating option, jeg er faktisk i gang med at implementere en forbedring der netop løser det problem du beskriver. Min computer er dog gået i stykker og skal til reperation, så der går nok 3-4 uger før den er klar til release.
Virker indsæt link ikke? Hvad browser bruger du og version?
Bold, italic osv knapper er på to-do-listen (den er lang)