gå direkte til siden

Tags:    php

Hej, jeg har lige lavet et login system , et rimlig enkelt et , og det er eheller ikke så sikkert endnu men det en start.
men jeg har lavet det sådan at når brugeren er oprettet skal man trykke på et link for at gå videre, kan man ikke lave det så den går direkte til en side når man trykker på opret ?
kunne være super hvis en gad at hjælpe

Indlæg senest redigeret d. 01.06.2009 19:07 af Bruger #15031
7 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Fold kodeboks ind/udKode 

Indlæg senest redigeret d. 01.06.2009 19:41 af Bruger #14700
Hej Casper!!!

Det er simpelt nok :)!
Fold kodeboks ind/udKode 

I <form action ......> Skriver du action="dinside" og ens side, der fortæller du hvilken side den skal gå til :)!
Hilsen Jonas :)!

For mig lyder det som om at han først skal sende brugeren videre når dataen er sendt til en opret form, og brugeren er skrevet ind i databasen.
Kan vi få lov at se din kode?

Jeg vil gætte på at du tjekker om brugeren eksisterer og om kodeordet er rigtig, og siger at hvis det er det, skal browseren gøre noget (Sætte en session eller noget)
så kan du bare indsætte dette javascript

Fold kodeboks ind/udKode 

og så i din else (hvis ikke kodeordet og brugernavnet er rigtigt kan du indsætte den samme, men rette succes.php til fail.php eller noget i den stil.

(Husk at ændre succes.php til en fil der rent faktisk eksisterer... ;D)

Vis man bruger min metode og trykker på Login kommer man vidre til siden, også kan man tjekke.

Jonas, det han vil er jo at komme videre til en ny side, når den HAR tjekket... :)

Ja , jeg har fået det klaret , og tusind tak allesammen

t