Flash/XML problem på site

Tags:    html css

Hej med jer,

Jeg sidder med et lille problem med en flash musik afspiller. Jeg har lavet en mp3 afspiller med xml og action script, og når jeg tester sitet fra computeren spiller den musikken, og viser afspilleren, som den skal. Men... når jeg uploader sitet på min server forsvinder afspilleren og musikken. Hvad skyldes det, og hvordan kan det løses?

Håber at I kan hjælpe :)

3 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
det kan skyldes mange ting. er musikfilerne på serveren, har de de rigtige rettigheder, er xml-filerne på serveren, er flashfilen på serveren, peger linksne til de forskellige filer de rigtige steder hen, etc. etc. etc.

Brug fiddler til ie, så kan du se hvad der bliver requestet af browseren, der vil nok være et rødt request til en xml fil der ikke virker - eller mp3.

(jeg ved ikke om firebug registrere det samme, fiddler kører bare gennem en lokal proxy, det tror jeg ikke firebug gør)

/J

Jeg takker for svarene.. Fandt selv ud af det. Det er lige det med at tjekke om det hele står som det skal, her mener jeg mellemrum eller store bogstaver! En af de der små fejl som kan ødelægge det hele.

Men tak for hjælpen.. :)

t