SQL syntax Fejl.

Tags:    php

<< < 12 > >>
Hej udviklere.
For nogle dage siden spurgte jeg om import af txt til databse. Hvilket jeg fik hurtigt svar på (emnet er her: http://www.udvikleren.dk/PHP/Thread.aspx/6/28587/)

Det her er en del til samme system jeg er igang med at lave.

den TXT fil som nævn i tidligere emne, indeholder IKKE alle de data som jeg kræver til mit system, og derfor skal jeg hente det fra et andet sted.

Sådan ser min kode ud (fjernet links og forbiundelse til mysql):
Fold kodeboks ind/udKode 

Det virker også perfekt det der. indtil jeg istedet for at udskrive informationerne vælger at smide det ind i databsen. for så er der i de nye information ' og " nogle steder.

"You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 's more, this software works with enhanced creative professional services that en' at line 1"

Fejlen der er at teksten er: What's more
med det der tegn (')

Så mit srpøgsmål er, hvordan fjerner jeg de tegn så den kan indsættes i databasen..

har prøvet lidt forskelligt, men den ignorere det bare :/ alle forslag modtages.

50 points til den som kan hjælpe med at få det til at virke. :)
points bliver delt op hvis der er flere med flere løsninger

13 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Gnu
Jeg har prøvet at udskrive SQL strengen før jeg afvikler den. Og fejlen er der, den med (') men har ikke kunne få den til at sætte \ foran så den ikke læse den.

Jeg tror dog at den løsning niels kom med virker, får stadig timeout når jeg køre filen men den indsætter en masse data. Om det så er alt data den når at indsætte er jeg ikke sikker på. :D ret meget at tjekke om det er der :D

Indeks er det det her du mener?
Fold kodeboks ind/udKode 

^^ hentet fra phpmyadmin
hvis det er dette, så er det allerede gjordt. :)

Hmm kom lige til at tænke på at det kunne vel være remote serveren som ikke tillader at jeg henter alt den data på samme tid?

Indlæg senest redigeret d. 24.05.2009 23:33 af Bruger #11875
Har lige ændret en smule i det hele.

og udskrive kun så jeg kan se dem..
Fold kodeboks ind/udKode 

det er en tilfældig, er den korrekt? (til indsættelse i phpmyadmin)

Indlæg senest redigeret d. 25.05.2009 11:52 af Bruger #11875
NÅ, giver points senere idag da projektet er blevet stoppet. grunden til dette er copyright lovgivningen.

De tekster jeg skulle hente med dette system, har jeg fået afslag på at bruge fra min leverandør. (de ejer ikke selv copyright på det :/)

Så kan desværre ikke bruge det til så meget længere..

Lader min side stå kørende lidt endnu så man lige kan se hvad det er som de her emner er blevet brugt til www.dicm.dk - alle produkter og beskrivelser er hentet med de her systemer automatisk.

<< < 12 > >>
t