Danish PHP User Group

Tags:    php

User
Bruger #507 @ 19.05.09 09:10
Jeg overvejer at starte en dansk PHP bruger gruppe.

Formålet med gruppen skulle være networking og vidensdeling danske PHP professionelle i mellem. Men hvis man bare har lyst til at mødes med andre PHP'ere og hygge lidt, er det da også en mulighed :-)

Jeg forestiller mig, at vi som start mødes en gang i kvartalet, hvor eventuelle nye teknologier indenfor PHP verdenen vil blive diskuteret.

Jeg har lavet en gruppe på LinkedIn svarende til overskriften.

Er der nogen der har interesse i at hjælpe med at få sådan en bruger gruppe stablet på benene, eller der generelt interesse for at deltage?

Der findes allerede en PHP brugergruppe som holder møder hver måned. Det skal selvfølgelig ikke holde dig tilbage, jeg vil blot gøre dig opmærksom på det.

http://www.meetup.com/copenhagenphp/

Jeg syntes ideen er rigtig god og ville sådan set også gerne ren fysisk, og altså ikke bare her hjemme foran skærmen, være aktiv inde for udvikling.
Men efter min mening er PHP måske et lidt for indsnævret emne til at jeg vær kvartal gider mødes. Snakken bliver hurtigt lidt den samme, kunne jeg forestille mig.

Udover det kunne det enlig være meget cool at vide, hvilken region af landet du har regnet med at starte user gruppen.

t