Adobe Dreamweaver?

Tags:    php

Hejsa alle sammen!

Har set en del vidioer med nogle personer der laver deres hjemmeside layout i Adobe Photoshop, og derefter laver inholdet med Photoshop? Kan det ikke lade sig at gøre med at kode det selv? Hvilket er bedste (snakker ikke om lættest men bedst) ?

Det kan sagtens lade sig gøre uden. Det er muligvis en smule lettere med Photoshop og Dreamweaver kombineret, men den smule lettere det bliver, gør det stadig ikke de mange tusind kroner man skal betale for hvert program, værd.

Gør du bare som normale mennesker og lav designet i Gimp eller Paint.NET eller hvad du nu har lyst til, og skær det ud i samme program, og sæt det op i en hvilken som helst editor.

Hmm har forsøgt at sætte en hjemmeside op xD det lykkes ikke de står ikke rigtig foreksempel der skal være en margin i venste side og så indholdet i mindten og så en overskrift (min hjemmesides navn), men min margin går ned :( Men resten sidder godt :) Kender du det problem?

Nogen der kender en god tut til at lave et website design og sætte det op ?

Ville nok forslå dig at sætte dig ind i dit element før du begynder at svømme.. Lær HTML og CSS, så skal det med layoutet nok komme automatisk :)

Vil ikke poste det i php forumet vis jeg ikke kendte html/css, men det kunne du jo ikke vide :)

t