Javaspil - hjælp tak!

Tags:    java

Hej, jeg er i gang med at programmere et spil i Jgrasp med Java. Det er det klassiske Simon Says, det er til en projekt opgave på DTU, som jeg skal aflevere den 15-6, så jeg ville sætte pris på hvis i kunne hjælpe mig hurtigst muligt.
Spillet er opdelt i 4 klasser.. Problemet skal findes i klassen spilknapper. Computeren svarer og generere ét nyt tal hver gang man trykker på en knap, men det er meningen at man skal kunne nå at trykke på de samme knapper som computeren lyser op, inden at computeren begynder at lyse knapperne op igen.
Her er et eksempel på hvordan spillet skal køre.
http://www.lilgames.com/simon.shtml
Hvis i her spørgsmål, kan i skrive på jelles_corner@ofir.dk eller inde i forumet.
Det ville være rigtig godt hvis i gad at adde mig til msn, så kunne jeg måske bedre formulere problemet.
Jeg skal nok være klar til svare.
På forhånd tak!
Her er hvordan det ser ud nu:
Fold kodeboks ind/udKode 

Så, jeg skal få spillet til at sammenligne den liste med tal(iform af knapper der blinker) som computeren generere og de tal(knapper) som spilleren svare, men lige nu, går computeren i gang med generere et nyt tal, så straks man trykke på 1 knap, og meningen er at man skal nå at svare på hele kombinationen.
Skriv hvis der er spørgsmål eller hvis i skal have klasserne. Jeg tjekker hele tiden forummet.

Nå, jeg smider resten af koder op nu, så kan i jo selv køre programmet:)

Spilramme.java
Fold kodeboks ind/udKode 

Spilknapper.java
Fold kodeboks ind/udKode 

Talgenerator2.java
Fold kodeboks ind/udKode 

Waiter.java
Fold kodeboks ind/udKode 

Alle koder virker, de skal blot Compiles og så kan det være at nogle enkelte koder skal rykkes op på en linje, da det ikke er helt optimalt at skrive længere koder her.
Spillet skal køres fra Spilramme.java.
Hvis der er problemer, må i skrive.
Men nu kan i måske bedre selv se problemet hvis i kører spillet.
Håber at i kan hjælpe:)

Indlæg senest redigeret d. 09.05.2009 12:06 af Bruger #14966
t