Nogen som har lyst til at hjælpe over msn?

Tags:    java

Jeg har et exception problem i mit program, det er et lille et med kun 5 klasser og jeg er godt irriteret over det ikke vil som jeg, jeg kan heller ik finde problemet når jeg Debugger, så en der er flink og vil hjælpe over msn?
Jeg vil helst ikke ligge min kode her da det er en fast opgave på min skole der kommer hvert år..
Skriv evt. en besked til min profil kan vi udveksle msn add.

mvh
Misha

Hej Misha,

Du kan skrive din msn i en udvikler mail til mig, så kan jeg sikkert godt hjælpe.

Med venlig hilsen
Ieet

Andre der måske kunne byde ind? Jeg er glad for at leet vil hjælpe men jeg vil meget gerne videre nu så hvis jeg kunne få hjælp af en anden imellemtiden ville det være rigtig rart! :)?

Well, hvis det er en opgave der laves hvert år, kunne du måske isolere det problemramte område, paste det til os, sådan at dem næste år måske oss kunne få gavn af den samme hjælp du har fået. Er det ikke derfor forums er public? :)

http://pastebin.com/m5489fb03

I kan se koden her :)

Har du ikke glemt at instantiere din bilControl variable?

Jo jeg havde :)

Hey, ikke fordi det har så meget med Mishas program at gøre. Men jeg sidder selv og laver en projekt opgave på DTU i Jgrasp. Det kunne også være rigtig rart at få noget hjælp, det er til et spil, så kaldt "Simon says", men jeg kan åbenbart ikke få godkendt mit oplæg her på siden, så hvis jeg kunne få noget hjælp over msn ville det være top!
min mail er: jelles_corner@ofir.dk
mvh J
:bounce:

t