Problem med en kode

Tags:    databaser

Hej Alle.

Jeg forstå ikke lige hvad der er galt i den her line.

Parse error: syntax error, unexpected T_VARIABLE in /var/www/virtual/w2u3/mizou.dk/public_html/ProFolio/config.php on line 12

Kan nogen hjælpe?

Fold kodeboks ind/udKode 

Indlæg senest redigeret d. 03.05.2009 21:59 af Bruger #2019
10 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du har nok skrevet forkert i servernavn og/eller databasenavn. I din første post angiver du din database til "localhost". Er du sikker på, at det ikke er serveren der skal angives til "localhost"?

Det er fordi at din kode lige nu prøver at finde en fil der hedder: /var/www/virtual/w2u3/mizou.dk/public_html/ProFolio/index.php/Files_Icons/1241461644.jpg

Du har glemt ';' efter $database = 'localhost'

Du har glemt ';' efter $database = 'localhost'

Ja det kan jeg godt se :D

Men nu få jeg den her fejl.

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Unknown MySQL server host 'mizou.dk/ProFolio' (1) in /var/www/virtual/w2u3/mizou.dk/public_html/ProFolio/config.php on line 15
Unknown MySQL server host 'mizou.dk/ProFolio' (1)

Hvad er der nu galt?

Ofte er hosten (Den du har kaldt mizou.dk) bare "localhost", ellers kan du lige tjekke din hosts FAQ.

Evt. har du byttet om på host og database?

Tak tak fik det til at virke.. Men nu er der kommet et andet problem..

Den skriver det her hvergang jeg oploader noget.
Warning: getimagesize(Files_Icons/1241461644.jpg) [function.getimagesize]: failed to open stream: No such file or directory in /var/www/virtual/w2u3/mizou.dk/public_html/ProFolio/index.php on line 811

Fold kodeboks ind/udKode 

Det ligner at du prøver at åbne en mappe i en fil?. Hvor ligger mappen "Fiels_Icons"?

Hvor den ligger.. Ja den ligger i den mappe hvor alle de andre filer ligger.. Hvorfor?

Jeg forstå ikke det helt?

Nej den file findes ikke.. Er det koden der er forkert.. Den laver en fejl på siden hvergang jeg uploader..

t