Galleri med forrige og næste funktion

Tags:    php

<< < 12 > >>
Hej

Jeg har med hjælp, lavet det her galleri.

http://www.dianadesign.dk/Mygallery/index.php

Hvis man klikker ind på et bestemt billede og ser det i stort, er der så en måde man kan få lavet det, så man også kan klikke næste billede og forrige billede?

Se min kode på siden hvor billedet vises i stort.

Fold kodeboks ind/udKode 

Jeg har lavet nogle skrivefejl i SQL'en, så prøve med følgende:

Fold kodeboks ind/udPHP kode 

Har svært ved at bilde mig selv ind at dine NextID,prevID kommer op til den yderste select.

synes også at WHERE COND1 AND WHERE COND2 ser en smule mystisk ud, plejere bare at være
WHERE COND1 AND COND2

Så vidt jeg har forstået det, så kan man godt køre flere SQL kommandoer efter hinanden, hvis man bare har dem adskilt med ;, men det kan godt være jeg tager fejl.

Hmm den viser stadig ikke noget.

Har prøvet som "Nørden" skriver at droppe den ekstra WHERE der er forskellige steder i koden, men det hjalp ikke rigtig.

Tænkte det måske havde noget med min kode på forrige siden som jo linker til denne side, så prøvede at fjerne de der (as sætninger) så det er de rigtige navne på felterne, men det hjalp heller ikke :O

Du har ikke albumets id med. Hvis du kigger på et af dine links

see_photo.php?photoID=26, der skal du også have dit album id med fk_category_id så dit link skal se sådan ud

see_photo.php?categoryID=3&photoID=26

Indlæg senest redigeret d. 06.05.2009 15:00 af Bruger #6559
Prøv lige og se om det her virker:

Fold kodeboks ind/udKode 

Det er i første omgang med kun en næste knap, så kan man hurtigt tilføje en forrige.

Det virker desværre slet ikke nu, nu skriver den siden kan ikke vises osv.

Har lige set en tastefejl. Jeg kom til at skrive y i stedet for t

Fold kodeboks ind/udPHP kode 

<< < 12 > >>
t