Struct data

Tags:    c++

Hej
Jeg er igang med en opgave, det er opgave 2 a jeg er igang med, jeg har skrevet lidt af koden, men er ikk sikker på hvor meget af det der er rigtigt og om jeg forstår opgaven.
nogen der har tid til at kigge på det?

link til opgaven:
http://peecee.dk/upload/view/167465

kode som jeg har skrevet lidt af:
Fold kodeboks ind/udKode 

Har du et konkret spørgsmål?
Jeg forstår slet ikke koden i insdsaet...

Hvis du ikk forstår den, så betyder det at det er forkert.
og mit spørgsmål kunne være, at jeg ikke kan komme videre med opgaven.

Alt det der giver ikke nogen mening. Ville det ikke nemmere at copy-paste herind i forummet, for alle der der "stavefejl" som er forskellige fra hinanden kan da umuligt kompilere, for ikke at nævne det gør det svært at læse? For ikke at nævne "voidl" som slet ikke er en returtype, hvorimod "void" er?

Hvad er det her: instialisere; ?

Et funktionskald?

Prøv lige at poste den kode der kompilerer.

Og angående det link med opgave. Der står:

"... et passende antal kommentarer, så det er nemt at læse og forstå programmets opbygning."

Det ville også gøre det nemmere for os andre at forstå hvad du prøver på.

Hvis du ordner disse ting vil jeg have en mulighed for at hjælpe dig.

antagligt set skal du lave en instans ad din data struktur som jeg tror er dit array:

data d;

da den skal kunne nåes af andre funktioner skal den være global eller sendes med i functions kaldene.
i initialiser skal du give noget memory til arrayet i din datastruktur<-- ikke streng nødvendigt kommer an på om udvidelsen i indsert er baseret på arrayet størrelse eller om det er konstante udvidelser.
i insert skal du så teste om felterne antal og maxantal er de samme hvis de er skal du lave et nyt pointer array til int rykke alle de eksisterene int fra dem i table over og sætte table til at pege på det nye array, derefter skal de free det gamle array.

Hej Zagagyan,

Hvis du vil løse opgaven med online hjælp ... http://www.macs.hw.ac.uk/~rjp/Coursewww/Cwww/linklist.html

Med venlig hilsen
Ieet

du kan ikke direkte bruge det som Ieet henviser til der er væsentlige forskelle på dynamisk array og linked list.

hey igen.
har prøvet at få lidt mere styre på min kode, håber at den er forståeligt nu. (men den er ikke helt færdig endnu).
Men den vil ikke køre når jeg prøver at kompilere den, nogen der har tid til at se hvor mine fejl er?
p.s. det er stadig opg 2 som kan downloades øverst.
Fold kodeboks ind/udKode 

Jeg har fixet lidt her og der, nu kan det oversættes:
Fold kodeboks ind/udKode 

Jeg tror dog stadig ikke at det virker.

Jeg tror du skal fortælle hvad du præcist mener at indsaet funktionen skal gøre, gerne med nogle kommentarer, så vi har en chance for at finde ud af hvad der skal foregå.

Hej igen.
jeg har skrvet en del mere på opgaven.
Men jeg kan ikke få funktionen fjern til at fungere, er det muligt for nogen til at se på den?
takker på forhånd.

kode:

Fold kodeboks ind/udKode 

t