Mange spænende ideer, men har nogle forslag.
1) Husk at sætte en ordenlig padding på indholdsboksen. Luft mellem tekst virker virkelig proffesionelt og er et af de vigtige trick hvis det skal se i orden ud. Læs eventuelt denne spænende artikel omkring White Space:
http://www.smashingmagazine.com/tag/whitespace/2) Jeg syntes nogen stedet at dit farveskema rammer forkert Bland andet tænker jeg på baggrundsfarven i indholdsboksen og statistikboksen.
3) Jeg syntes der sker for meget i menuen. Du har jo først en lys kant, derefter en lidt mørkere baggrund. De brune knapper og de grå streger immellem og meget mere. Der sker alt for meget både farvemæssigt og normalt.
4) Farverne i statistikken (grøn og rød) er for blege. Vælg en mørkere farve.
5) Personligt bryder jeg mig ikke om at dine to bokse på siden svæver sådan rund i starten. Når der er så stor kontrast mellem den brune baggrund og de lyse indholdsbokse med mere, vil jeg nok vælge at sætte boksende inde i selve indholdsboksen. Dette betyder måske at du skal ændre de valgte farver.
6) I de to bokse har du lavet baggrunden skimte en smugle igennem. Dette syntes jeg ser total cool ud. Måske kunne det eventuelt også laves på de andre bokse?
7) Logoet syntes jeg nok du bør rykke lidt mere mod midten.
Ellers en interessant side.