Jeg bruger Dev-C++ hvor der er en indbygget compiler der er meget dårlig. Og jeg ved at man kan skifte compiler med Dev-C++ og jeg vil gerne skifte til wxWindows og hvordan gør jeg det.
Jeg tror du blander nogle ting sammen.
Det er korrekt at DevC++ har en indbygget compiler (gcc hvis jeg ikke tager fejl), men at den skulle være "meget dårlig" forstår jeg ikke. Gcc er ganske god og rimelig C++ standard compliant. Men, jo der findes andre compilere derude. Du kan f.eks. downloade .NET frameworket fra MS og bruge deres C++ compiler som p.t. er den bedste (omkring 97% standard compliant hvis jeg ikke husker forkert). Hvordan du bruger den med DevC++ ved jeg ikke - sandsynligvis er det slet ikke muligt. Men du kan bruge en god editor i stedet f.eks. Du kan også downloade en command-line tools fra Borlands hjemmeside - men deres kompiler er p.t. ikke særlig god.
Så, efter min mening, er den bedste C++ kompiler i øjeblikket uden tvivl Microsofts.
Angående wxWindows: wxWindows er et tvær-platform API hovedsageligt til GUI udvikling. wxWindows er IKKE en kompiler.
---------------------------
\\"Yeah, I would\\'ve killed you, but I\\'m glad I didn\\'t - the paperwork is a bitch\\"