hjælp mig :I

Tags:    php

<< < 12 > >>
Hej, jeg er ved at lave min hjemmeside habber.dk, og kan simpelt hen ikke få lavet et script til at tilføje nyheder til min forside... jeg har prøvet i 3 ugern nu, og det går galt hver gang... Er der en af jer der hurtigt kunne bikse et sammen til mig ? Det skal gerne indholde Overskrift Forfatter Dato og self Tekst. og, kunne køre på min hjemmeside habber.dk (hos one.com) og vil meget gerne hvis jeg kunne få sql koden til at smide ind i php my admin også... jeg ved godt det er meget at bede om, men jeg er ved at være træt af at lave scripts der går i vasken, og hvis jeg får et der virker kan jeg læse mig frem til at lave mit eget næste gang :) jeg håber der er en der ude der har til og lyst til at hjælpe mig :$ og hvis du hjælper mig vil jeg med glæde linke til din side eller din udvikler profil :)
pleace hjælp mig :)

17 svar postet i denne tråd vises herunder
5 indlæg har modtaget i alt 11 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
prøv at finde nogle SQL tutorials på nettet:

http://php.about.com/od/phpwithmysql/ss/mysql_php.htm

jeg har prøvet en masse yutorials... men de forvire mig helt vildt :S

jeg har prøvet en masse yutorials... men de forvire mig helt vildt :S

Så spørg her når der er noget der forvirre dig. Så vidt jeg har forstået, er det primært det udvikleren er til. Ikke et sted hvor man kan få andre til at lave kode for en selv. :D

Skal lige siges at jeg ikke selv er nogen php/mysql haj, men det er der andre der er.;)

Indlæg senest redigeret d. 26.04.2009 17:38 af Bruger #13669
jeg ved godt det ikke ver det der er meningen.. men jeg blev træt af at prøve efter 3 uger :)

Burde det her ikke virke?

Fold kodeboks ind/udKode 

det bliver bare en tot skerm... men jeg har smidt noget ind i databasen ( kan jeg se der inde) www.habber.dk/vis.php

tak fordi du sagde det :)

var så lidt

<< < 12 > >>
t