Unoeuro

Tags:    snak

<< < 12 > >>
Er der nogen der har erfaringer med unoeuro?

Jeg bruger dem til nogle af mine sider, fungerer fint for mig (ASP.NET 3.5 og SQL Server 2008)

Har meget svært ved at overskue deres priser da for det første, det hele er i euro, men også at der er så mange tillægsting.

Har meget svært ved at overskue deres priser da for det første, det hele er i euro, men også at der er så mange tillægsting.

Jeg har brugt unoeuro igennem mange år og er pænt tilfreds med dem. Jeg har før fået langt ringere kvalitet til en langt højere pris hos andre udbydere. Der er god support, gode svartider og en rimelig oppetid. Men det er ikke et webhotel med rigtig mange funktioner og muligheder for selv at konfigurere diverse ting, hvilket for de fleste vil være godt nok.

Tilknyttet domæne 8,05 EUR Gratis

skal jeg betale de 8 euro ektra for at få et domæne på?

Hey Morten,
jeg benytter selv UnoEuro til et par domæner og er ganske tilfreds.

"Tilknyttet Domæne 8,05 EUR": dette er hvis du har et EKSTRA domæne der skal pege på en mappe på din server.

Ex: har jeg mit webhotel som kører Kenman.dk, dertil har jeg et tilknyttet domæne KenChristensen.dk som peger ned i en mappe på kenman.dk, således at jeg har 2 domæner der deler samme plads på serveren. Skide smart, super nemt, og billigt ;)

Kører PHP og mySQL på mine webhoteller.

Har endnu ikke oplevet nedetid, eller lange svartider. Endvidere er deres support ganske hurtig til at svare.

mht deres priser:
jeg betaler 1,5 eur (1.5*7.5 = 11.25) kr om måneden pr. webhotel. Udover dette er der selvfølgeligt årsafgiften til DK Hostmaster for selve domænet.

De er så fandens gode unoeuro!! Jeg har ikke haft andet end gode erfaringer med dem. Deres support er også meget god og hurtig!!

Kan ligesom høre at der er god stemning for dem. Ved I om det er gratis at opgradere til mere plads, hvis jeg skulle få brug for det?=

Jeg vil også lige smide en positiv kommentar med på vejen :) Har brugt dem i et par år nu og har kørt helt upåklageligt. Også meget fedt at man nu kan tilkøbe MSSQL, det er ikke mange lavpris hosts der tilbyder det.

Kan ligesom høre at der er god stemning for dem. Ved I om det er gratis at opgradere til mere plads, hvis jeg skulle få brug for det?=

Det er gratis at ændre størrelsen på dit webhotel. Ex: udløber mit webhotel om 4 måneder, opgraderer jeg fra mit nuværende sølv (1000mb) til Guld (2000mb) vil det blot koste:
4 måneder á 2,3 EUR
Total 9,2 EUR

hvilket er prisforskellen på de 2 webhoteller :)

<< < 12 > >>
t