Hey Stefan, tak for svaret og linket! Jeg har læst den side igennem, men det minder slet ikke om det jeg vil prøve at gøre desværre
Lige nu tager mit script et par halvtilfældige ting fra en liste baseret over et præ-defineret min. og max. mængde. Så jeg ville gerne tilføje en ny row (?) kaldet "gruppe" til hver ting i min gruppe, også give hver ting et "gruppe"-tal. De fleste ting ville have et forskelligt gruppe-tal, men nogen få ting ville have det samme til som en anden ting, så de ikke ville blive valgt sammen. Så det ville blive en enten/eller.
Jeg er ikke sikker på at sådan som jeg forestiller mig at det kan gøres, er den bedste måde overhovedet. Måske er der en anden smart måde at gøre det på? Måske at sætte en simpel linie "hvis både gyn og watta vises, eller hvis enten bam og tap og halla vises sammen osv, så kør scriptet igen" eller "hvis ID 2+6 eller hvis ID 7+8+9 eller ID 1+3 vises sammen, så start helt forfra"
Jeg ved det virkelig ikke. Aner ikke hvor jeg skal begynde eller slutte henne overhovedet, så kunne godt bruge noget hjælp
Mange tak
Indlæg senest redigeret d. 22.04.2009 18:55 af Bruger #14825