Sideskift integreret i mit system?

Tags:    php

Hejsa folkens, mit navn er Kristian Andersen og jeg er rimelig inde for faget Webprogrammering, og håber i kan hjælpe mig :D

Jeg står med et system hvor jeg har denne MYSQL tabel:

Fold kodeboks ind/udKode 

jeg fandt en artikel på rowl.dk men jeg kan ikke få det til at virke, så jeg håber nogle kan hjælpe mig med det, så jeg kan få sider på mit billedesystem, så der er 10 pr side :D

Nogle som kan hjælpe mig? Og hvad jeg evt. skal tilføje til min mysql tabel (hvis jeg skal det), osv :D ?

Koden til mit system:

Fold kodeboks ind/udKode 

Mvh. Kristian, husk at nyde det gode vejr :)

5 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Aldrig har jeg dog oplevet en person som dig, præsentere sig selv, og siger lige at man er ny, også slutter af med "Mvh. Kristian, husk at nyde det gode vejr :) ", respekt herfra, nå btw. tilbage til koden..

<?php include("../header.php");?>

<?php include ("../topmenu.php");?>

<?php include("../venstre.php");?>

</div>

Du lukker en div, men du har aldrig åbnet den?

Okay hr. Klogensen-som-er-rimlig-i-faget-webprogrammering.

Når du er så klog, så bør du nok kigge på LIMIT og COUNT og så kan du jo finde ud af resten selv. ;)

http://dev.mysql.com/doc/refman/5.1/en/select.html
http://dev.mysql.com/doc/refman/5.1/en/group-by-functions.html#function_count

Indlæg senest redigeret d. 14.04.2009 20:33 af Bruger #10216
Aldrig har jeg dog oplevet en person som dig, præsentere sig selv, og siger lige at man er ny, også slutter af med "Mvh. Kristian, husk at nyde det gode vejr :) ", respekt herfra, nå btw. tilbage til koden..

<?php include("../header.php");?>

<?php include ("../topmenu.php");?>

<?php include("../venstre.php");?>

</div>

Du lukker en div, men du har aldrig åbnet den?
Haha tak :P

Den var startet i "header.php", der er intet galt med koden, siden vises og alt det dér. :)

Tror du skal tælle posterne i din DB også brug funktionen "COUNT" er ikke sikekr på det, men tror det..

Det har intet med det at gøre :)

t