Dygtig PHP-Udvikler søges

Tags:    programmering

Hej alle.

Vi søger en dygtig ung udvikler som er frisk på at, lave en masse php arbejde for et helt nyt community site.

Jobbet er ulønnet, men løn vil dog forkomme eftersom vi føler du er kvalificeret til din opgave.

mvh

Nicklas

Tror næppe du finder en der vil arbejde ulønnet.

Hej Nicklas,

Jeg har kodet PHP i ca. 10 år, og vil mene at jeg er kvalificeret til opgaven. Hvad kan jeg forvente at tjene i timen hos jer?

:)

Mvh.

Kasper (TSW)

Hej Nicklas,

Jeg har kodet PHP i ca. 10 år, og vil mene at jeg er kvalificeret til opgaven. Hvad kan jeg forvente at tjene i timen hos jer?

:)

Hej Kasper,

du kommer til at være ansvarlig for kæmpe site, som kommer til at være på lige fod med Trendsales, dkbn, dating, og andre masse projekter. Lønnen er indtil videre ulønnet, som man skal gøre det af fri vilje, og skal kunne se en drøm at starte sit eget internetfirma. Du kommer som sagt til at være ansvarlige for udvikling for sitet, dvs udviklingen af nye funktioner, hvad du evt synes der skal være på sitet. Jeg står mere for kontakten til firmaer, og øvrige samarbejdssaftaler. Men smid din e-mail eller msn eller noget andet, så kan du snakke med en af de andre udviklere som vil stille dig nogle programerings spørgsmål, hvad du kan indenfor udvikling.

Håber du kan det her, da vi søger nogle dygtige hoveder til et virkelig stort site.

mvh

Nicklas :: ubook

Tror næppe du finder en der vil arbejde ulønnet.

Hej,

vi søgern nogle som er friske på at vise deres talet af, og dermed kan der blive løn :)

t