Søger en PHP/HTML programmør

Tags:    php

Hej udviklere.
Vil med det samme undskylde hvis udvikleren ikke tillader denne slags posts. Men føler det er et skud værd.

Jeg søger en programmør med et rimeligt kendskab til henholdsvis PHP og HTML.

Oprettede for et år siden www.hardstylersunited.dk (com) med en 4 år ældre kammerat, og med stor succes. Vi afholder events, meetups, busture you name it. Og med de ting vi laver (ikke blot som forum) er der behov for en udvidelse, i form af flere features og mere brugervenlighed, hvilket gør os mere konkurrencedygtige.

Vi har allerede købt et design af RH Freelance som ser således ud: http://www.hardstylersunited.dk/nyt/nyt/

Der er tale om et mindre login-system så vi har mulighed for at ændre teksten. Og at forummet bliver integreret i siden samt coding af en afstemning og opsættelse under menuerne.

Hvis det har nogens interesse lader jeg mig med glæde kontakte her på udvikleren.

Vdr. betaling kan den selvfølgelig foregå via pengeoverførsel og/eller fordele i form af lidt mindre penge og gratis entré til diverse events og busture, hvis man da ellers er til den hårdere ende af det elektroniske.

Vh. Morten Thomsen - Hardstylers United I/S

Indlæg senest redigeret d. 11.04.2009 14:59 af Bruger #14875
Har sendt dig en Udvikler Mail :)

Har også sendt dig en :)

t