Kunne man selvfølgelig gøre Hvad med fireworks? Nogle der har erfaring med det?
Ja prøv at lej lidt med illustrator inden du køber det. Det er et super program, jo mere jeg arbejder med det jo glader blvier jeg for, at jeg købte det!
Det er super godt at arbejde med hvis du er grafiker, da det som tidligere nævnt arbejder med "vektorgrafik" og er non-destructiv. Så du kan trække og skalere det lige så tosset du vil!
Hvad angår Firefox, så er jeg blevet utroligt positivt overrasket over programmet! - det er ekstremt simpelt, og nemt at arbejde med, og oplaget at bruge hvis man skal lave elementer til ens hjemmeside. Det er udviklet som et program til at lave hjemmesider, så det er helt klart pengene værd hvis det er det der er planen.
Jeg vil foreslå du tager en trial på Adobes hjemmeside, og på samme tid, køber en mdr's forbrug af
lynda.com - der er SINDSYGT godt, at bruge hvis du skal lære et nyt program at kende, der er ubegrændset materiale om alt fra programering til grafik. Mener at der alene til photoshop er mere end 40 timers materiale, der gennemgår alle værktøjer og workflow.
Hvis det så skulle interessere dig, så ville jeg købe Adobe Design Student Edition, til 160 dollars, og den indeholder alle programmer du skal bruge til hjemmesider og grafiske opgaver.
Men du kan selv prøve at kigge på det, det er kun for studerende, så det håber jeg du er! elelrs må du lade de 14.000 pakken ellers vil koste dig.
Skriv endelig hvis du har flere spørgsmål
Held og lykke
Anders Therkildsen
MeMedia