Jeg kører Zepto og har haft den til reperation - og jeg køber aldrig andet end zepto igen.
Jeg har haft Zepto og haft den til reperation og jeg køber ALDRIG Zepto igen
ZNote 4200 begynder at lukke ned spontant. Jeg sender til reperation og får efter 2 rykkere pr. telefon endelig maskinen tilbage efter godt et par måneder. Grafikkort, motherboard og harddisk er skiftet.
Ny installation af windows kræver aktivering, hvilket viser sig at være en vanskelig process idet p-tasten ikke fungerer og p indgår i koden.
Snak med Zepto fører frem til 2 mulige problemer - enten defekt grafikkort (grafik var også controller til tastaturet) eller defekt tastatur.
For at spare en indsendelse sender Zepto et tastatur til mig som jeg selv kan sætte på. Dette viser sig dog at være vanskeligt eftersom det nye tastatur er længere end det gamle, har "pinde" bagpå som det gamle ikke har, en helt anden farve og iøvrigt er til en Zepto 6615W.
Zepto sender korrekt tastatur til mig, men fejlen er der stadig efter skift og jeg sender maskinen ind igen.
Det viser sig at de ganske rigtigt har sat et defekt grafikkort i, de skifter det og sender maskinen tilbage.
Lo and behold jeg kan nu aktivere windows. Efter endt aktivering beslutter jeg mig for at sætte min eksterne skærm på vga-udgangen. Det viser sig dog at være ekstremt træls at se på idet der ikke kan vises andet en blå-toner.
Jeg sender maskinen tilbage for 3. gang, og sjovt nok viser det sig at de har sat endnu et defekt grafikkort i. De skifter det igen igen, og jeg får maskinen tilbage. Som kompensation for de efterhånden 4-5 måneder jeg har været uden bærbar har de dels sat ny, større og hurtigere harddisk i samt vedlagt en memory stick. Sticken fremgår på ordre-sedlen i hvert fald, for den er sjovt nok ikke i kassen.
Jeg forsøger endnu engang at aktivere windows på den nye harddisk, men endnu engang må jeg fortvivle over ikke at kunne benytte "p"-tasten. Jeg ringer til Zepto at nu må det F**** være nok, nu er det pengene tilbage eller en ny maskine for jeg gider ikke mere.
Efter en snak frem og tilbage bliver vi enige om en ny bærbar og Zepto lover at sende den så jeg har den mandag.
Torsdag har jeg endnu ikke modtaget den hvorpå jeg ringer til Zepto som er meget uforstående. Det viser sig dog at de har sendt maskinen til min gamle adresse og ikke den adresse som de sidste 3-4 forsendelser er gået til. Zepto ringer til post danmark, og jeg får lov til at afhente maskinen på mit gamle posthus.
På vej hjem kigger jeg ned over ordresedlen og næææh hvad ser jeg, de har ikke sat 2x512 mb ram i men kun 1x512 mb. Jamen det var jo ikke aftalen. Jeg ringer til Zepto og de lover at eftersende for det var jo en fejl ^^
Efter opstart af 6615W maskinen som jeg modtog som kompensation får jeg den første blue screen of death efter ca 5 min.
Her gav jeg op. Det næste halvandet år levede jeg med jævnlige blue screens, et computer ur der nulstillede spontant samt harddisk fejl.
For nogle måneder siden blev lortet stjålet og jeg fælder en tåre for den stakkels tyv der har overtaget Zepto's forbandelse.
Jeg sidder nu med en Dell Precision M6400 og den kører som en drøm. Og skulle det gå galt har jeg next business day.
Indlæg senest redigeret d. 09.04.2009 23:14 af Bruger #489