Godaften folkens..
Jeg vidste ikke hvordan jeg bedst kunne beskrive dette problem med en overskrift, så det blev et mix af mine to fejlmeddelelser..
Situationen er den at jeg har et større site, hvor jeg benytter mig af lidt forskellige ting og sager - bl.a. sessions, cookies og includes som nok er med til at foresage mit problem..
Min hjemmeside fungerer som den skal på localhost og har ikke haft problemet før jeg testede siden af på mit webhotel.. Jeg uploadede siden til web10's webhotel, hvorefter jeg fik en kammerat til at teste siden af sammen med mig.. Til min store frustation fik nogle af os en fejlmeddelse hver 2. minut som så sådan her ud:
Warning: Unknown: failed to open stream: No such file or directory in Unknown on line 0
Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent in /usr/home/web/web32462/undermappe_navn/side_navn.php on line 2
Vi lavede en test, hvor vi åbnede den samme underside og begge spammede F5 (opdater). Herefter fik vi ovenstående fejlmeddelse, men det var kun ca. en ud af 10 gange en af os fik den.. Dog er det stadig et stort problem, da fejlen ødelægger resten af siden, og det ikke er særlig hensigtsmæssigt når siden publiceres og får flere besøgende..
Derfor håber jeg meget at nogle eksperter herinde kan løse mit problem, så jeg ikke banker hovedet mere end nødvendigt ned i bordet i frustration
Indlæg senest redigeret d. 07.04.2009 19:45 af Bruger #14684