MailReminder.dk - Bedømmelse

Tags:    diverse

Hej.

Så har jeg gang i noget nyt, og denne gang drejer det sig om en helt ny side jeg har lavet.
Siden hedder MailReminder.dk, og jeg ville blive utrolig glad, hvis du gad komme med din mening om siden.

MailReminder.dk's koncept er en slags online kalender, hvor du opretter din(e) begivenheder, og så vælger du hvornår vi skal sende mailen til dig.
Og vupti, så er det slut med at glemme det vigtige møde, Tante Lis' 60-års fødselsdag!

Konstruktiv kritik modtages gerne!

Indlæg senest redigeret d. 03.04.2009 23:26 af Bruger #12664
syndes det er en flot side, har ik prøvet hvordan den virker med functioner osv, men ik så meget negativt at sige, kun lige 1 ting jeg kan komme på:
put en 'cursor: pointer;' på din "tjek" knap =)

edit:
og dit "Kom i gang nu!" link virker ikke, du har glemt et .php på :P

Indlæg senest redigeret d. 03.04.2009 23:39 af Bruger #3427
syndes det er en flot side, har ik prøvet hvordan den virker med functioner osv, men ik så meget negativt at sige, kun lige 1 ting jeg kan komme på:
put en 'cursor: pointer;' på din "tjek" knap =)

edit:
og dit "Kom i gang nu!" link virker ikke, du har glemt et .php på :P

Tak for din fine bedømmelse :)

Har rettet linket, og sat pointer på Tjek knappen :D

syntes siden ser rigtig fornuftig ud :)

men hvis det stod til mig bliver den måske lidt for dunkel fordi det grå fylder så meget.

så et forslag kunne fra min side være at du laver en wrapper, og så laver en noget lidt mere lyst/farverigt uden om wrapper...

derud over så har du valgt at tekstens skal være en smule lysere grå end din baggrund, og overskrifterne er lidt større men stadig samme farve som brødtekst... jeg mangler nok lidt større kontrast, for at fuldbyrde læsekvaliteten...

i din kontakt formular behøves du måske ikke lave så stramme krav til antal tegn...der skal ca. 30 tegn til som minimum, og det er jo lidt træls hvis man skal skrive "køb gave"...

men som du kan høre er det småting der er at finde på din side så det er jo nok ikke så ringe endda :P håber du kan bruge noget af det ^^

//Mikkel

Tak for din respons :)

Den kan i hvert fald bruges!

Med hensyn til designet, var jeg igang med at få lavet et design, men det var ligesom om at designeren ikke rigtig havde de samme idéer som mig - men skal have et nyt design på siden!

Ja, det kan jeg godt se. Fjerner minimums kravene :)

t