designer til hjemmeside

Tags:    grafik webdesign

<< < 12 > >>
Alle først vil jeg lige sige, at jeg ikke er sikker på det er det rigtig sted at poste det ? hvis det er det, må i meget undskylde.

Lad os komme til sagen:)

Vi er en flok drenge på 13 - 19 der gamer i klan i et computer spil der hedder counter strike.(dvs vi spiller mod andre klaner og vi tager til live events og det hele:).

Vi har haft en hjemmeside, som jeg oprettet med noget der hedder nuked clan, som har lavet det hele i forvejen.(det virker ligsom php fusion)

Vi brugte ikek rigtigt vores gamle hjemmeside, da vi ikke er et community, bruger vi slet ikke forum og alle de andre funktioner.

Derfor, vi søger vi en, der bare kan lave en helt normalt hjemmeside, behøver ikke at være noget super smart, det eneste skal der skal være er: Side hvor vores sponsors banner og info om dem kan være, en side med resultater fra de kampe vi har spillet, forside hvor vi kan skrive nyhedder, side med info om os selv, og en side hvor der står hvem der er på holdet.

Mvh Frederic

PS: jeg har ikke lige sat mig ind i det med points, så har valgt: Indlæg uden point

Så holder du sgu lige tonen makker, det er da klart ingen gider bruge tid på noget, som man ikke får løn for, det man du sgu da også vide.

Morten, som jeg tidliger har skrevet, hvis du ikke har noget med det jeg søger, så undlad at skrive her, tak.

xD Frederic Forstår hvad du mener tror godt jeg vil forsøge men jeg stinker til html, css, javascript, php OG ALT ANDET i forhold til de andre xD!!!!

Man kan bare lave en med sort baggrund også skrive noget FIXED!

Indlæg senest redigeret d. 02.04.2009 21:35 af Bruger #14855

Morten nogen gør det for øvelse og at forsøge noget? Så er det synd vis det ikke virker :)!

Kære Frederic,
Nu er det ikke sådan, at jeg altid bliver harm over folk, som ønsker noget gratis, og jeg kan også se, at Jonas er så rar at tilbyde sin hjælp, ham har du så ikke tid til at svare, det synes jeg er ærgerligt...

Nej, det som jeg reagerede på var præcist denne udtalelse: "men da det ikke er noget der rigtig skal kodes avanceret, men sættes op/designes, hvis man kan kalde det. Vil vi ikke give penge. "

Hvor du ligesom konkluderer, at fordi det er design og ikke kodning, så betaler I (selvfølgelig) ingen penge.

Undskyld hvis jeg trådte dig over tæerne, men jeg blev bare lidt provokeret af den måde du skrev det på!

Heh, Bim gør det mest for øvelse :)

Han siger ikke at det skal være så særligt avanceret, så kan man bare lave noget let html :)

Ja, og det synes jeg er super cool for jer begge!
jeg har selv slået til på tilbud, der intet gav - også for øvelsens skyld og portefolio, - også design! så fred være med det... :)

Men det lader bare generelt til, at det er mere værd at få nogen til at kode noget for én og hvis man mangler design, så er der ingen grund til at betale for det... Ja ja...

Bimbom, det ville være dejligt hvis du gider at droppe det.

Jeg har oprettet det her topic for at finde en designer, ikke at høre på dine kommentarer.

Anyways, jeg har fundet en designer, som vil prøve at sætte noget op, som passer godt med mig.
Så nu må vi se:)

<< < 12 > >>
t