nyt webhosting - hvilket?

Tags:    programmering

<< < 12 > >>
Jeg står og vil skifte fra surftown til et andet webhosting firma - pga. hastighed.

Mit nye wehotel skal være hurtigt, og der skal være minimal nedetid. Jeg skal kunne programmere med php og mysql, og det er til erhverv.

Har i nogle forslag?´:)

Hilsen
Simon

12 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 7 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvis det er til erhverv ville jeg gå i en stor bue udenom One.com og Web10.dk - de har hver især ganske udmærkede services, men supporten hos One er mildest talt ubrugelig, og ofte også direkte uhøflig - Web10 derimod har en yderst hjælpsom support, men problemer med nedetider/lange responstider på MySQL- og mailserverne.

Til erhverv ville jeg nok kigge på Unoeuro.

Indlæg senest redigeret d. 28.03.2009 17:57 af Bruger #8223
Jeg har personligt rimeligt gode erfaringer med Surftown's Erhvervs hoteller - i det mindste er de et af de få firmaer af dem der er nævnt indtil videre, der rent faktisk tilbyder erhvervs produkter :)

For en grundig sammenligning af nogle af de mest populære webhoteller i Danmark vil jeg i øvrigt tillade mig at henvise til findwebhotel.net :)

Mvh.

Kasper (TSW)

Brug aldrig dandomain. hvis du spørger mig. En kunde jeg har haft, havde domæne hos dem og det var ren kaos. Som standart har man i øvrigt heller ikke PHP eller ASP på deres løsninger. Det skal du betale ekstra for. Dette vil betyde at du som fornuftig udvikler skal af med mere end 1000 kr om året.

One.com, som jeg er rigtig tilfreds med, koster det 10 gange så lidt, og så fungerer det i øvrigt rigtig udmærket.

Men må nu indrømme jeg aldrig har prøvet at have en side med voldsom høj trafik liggende hos one.com. Men de kan absolut klare det vi fleste har brug for.

jeg vil altså også lige reklamere for http://www.domaindirect.dk/

har brugt dem i et godt stykke tid, bare med deres gratis løsning, og det har virket rigtig godt, så deres bedste løsninger kan umuligt være dårligere ;)

Jeg er selv rigtig tilfreds med domaindirect.dk

Jeg benytter mig af One´s til 45 i måneden, og det fungere rigtig godt for mig. Derudover er der:

web10.dk, som jeg ved et par venner bruger.

Du skriver det er til erhverv, så vil jeg anbefale ScanNet.dk, Dandomain.dk i første omgang.

Jeg står og vil skifte fra surftown til et andet webhosting firma - pga. hastighed.

Mit nye wehotel skal være hurtigt, og der skal være minimal nedetid. Jeg skal kunne programmere med php og mysql, og det er til erhverv.

Har i nogle forslag?´:)

Hilsen
Simon

Når du siger det er til erhverv og at det er pga. hastighed, hvad er så dine krav?

Hvor mange besøgende har du og hvor stor en side?

For der er jo forskel på om du har 10 besøgende om dagen eller 100.000..

Hvor meget din side fylder er også en vigtig ting, så vi kan specificere os mere ind på dine krav og finde en udbyder, som passer til dine krav, eller evt. dine fremtidsplaner.

M.v.h. Johnny

Jeg har personligt rimeligt gode erfaringer med Surftown's Erhvervs hoteller - i det mindste er de et af de få firmaer af dem der er nævnt indtil videre, der rent faktisk tilbyder erhvervs produkter :)

Øhm.. Nej? Domain Direct tilbyder Business løsninger, hvilket på dansk vidst må kaldes ehvervsløsninger... :)

>Øhm.. Nej? Domain Direct tilbyder Business løsninger, hvilket på dansk vidst må kaldes ehvervsløsninger...

Jeg har personligt rimeligt gode erfaringer med Surftown's Erhvervs hoteller - i det mindste er de et af de få firmaer af dem der er nævnt indtil videre, der rent faktisk tilbyder erhvervs produkter

I rest my case :)

Mvh.

Kasper (TSW)

Indlæg senest redigeret d. 28.03.2009 21:42 af Bruger #1
<< < 12 > >>
t