gider ikke include

Tags:    php

Hey alle..
Jeg sidder og er ved at blive sindsyg... Jeg har på min index-side en div til content, som includer forskellige sider alt efter hvad $_GET['side'] er.. og over til højre har jeg noget navne-udtræk.. og det virker fint, men ligeså snart jeg går ind på min kontakt-side, som også er en include, så gider den ikke include mit navne-udtræk.. men gider godt på andre menupunkter...

Har prøvet følgene:
if($_GET['side] == 11){
include("toprated.php");
}else{
include("includes/toprated.php");
}

Fordi jeg troede det var noget med stien, men ved ikke lige hvad der sker

8 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
ved ik om du har overset den ene ' i din if

if($_GET['side] == 11){
rettes til:
if($_GET['side'] == 11){

Indlæg senest redigeret d. 27.03.2009 22:12 af Bruger #3427
Ved ikke om det her har noget med det at gøre
men hvis du i fil1 inkluder fil2 som inkluder fil3 skal inklude stien til fil3 passe set fra fil1 ikke fil2.

Jeg løser det som regel ved at skrive
include(dirname(__FILE__)."/fil3_sti");

så skal den nemlig kun passe som set fra fil2

if($_GET['side'] == 11){
include "toprated.php";
}else{
include "includes/toprated.php";
}

Det virker heller ikke.. Der er som sådan heller ikke noget galt med den include jeg har lavet ;)

Lige lidt tillæg :) Den gider godt include toprated.php hvis $_GET['side'] = 9, så er der ikke noget problem, men den gider sgu ik hvis side=11

Nej.. copy/pastede den ikke ;) Og den includer filen ganske fint, for hvis jeg i toprated.php laver en echo over løkken echo´er den det fint ud når jeg er inde i kontakt og side=11... men når side=11 gider den ikke lave udtrækket...

Den er løst :) det var vist en fejl 40... Har på min index.php included min db_connect... Og det virkede også på de andre sider, men på toprated.php var jeg nød til at include den igen..

Det lyder som om du har valgt en meget besværlig opbygning af dine sider :)

t