Habbomails

Tags:    programmering

Hej jeg har en habbo som er bannet, også vil jeg gerne skrive ind til habbo via deres system. Så min bruge kan blive åbnet. Jeg skrive beskeden og alt går fint, og venter på svar. Der står der maks går 48 timer 2 dage. Men så ventede jeg de 2 dage og fik ikke en mail. Kan det være pga. At jeg bruger hotmail? Og habbo ved godt at det kan gå i spam filter men hvordan undgår jeg det? ;) Nogle gode svar så kom med dem.:D

8 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Tror nu ikke mange herinde har forstand på Habbo, andet end hvordan det er bygget op.

Du kan tilføje supporter mailen i din adressebog på hotmail, så går de ikke i uønsket.

Det kan også være at du har fået bannet din profil på grund af overtædelser af deres regler, og de derfor ikke gider høre på dumme undskyldninger, og derfor ignorerer din besked..

henrik, du behøver ikke være afvisende overfor nogen som måske ikke er havnet det perfekte sted... ;) det er et åbent net og alle kan oprette sig, så længe de følger reglerne, og han spørger pænt om nogen kender til det og om de vil hjælpe, så må du pænt svare ham, eller undlade at helt at svare ^^ syntes ikke der er grund til at være så afvisende hele tiden, hvilket jeg syntes der har været en tendens til.

nå, hvad angår habbomails så ved jeg ikke det store, men prøv altid google ;) den virker 9 ud af 10 gange :)

http://www.habbo.dk/help/1

lige hvad jeg kunne finde...

""
Jeg har skrevet en mail til Habbo Hotel, men ikke fået noget svar!
Vi modtager mange mails hver dag, og vi forsøger at svare på alle mails. Du må væbne dig med lidt tålmodighed :)

Det kan også godt være, at vi slet ikke kan svare dig. Vi oplever nemlig ofte, at den email adresse, der er registreret til Habbo'en der klager, slet ikke findes - og derfor kan vi ikke svare.

OBS:Hvis du opdager, at du har registreret forkert email, kan du skifte din email adresse under dine Indstillinger.""

håber det kan bruges :)

Ja er blevet bannet :S men de skriver at jeg GERNE må skrive. Og det har jeg gjort. Og syntes selv at de burde åbne min bruger. -.-' da jeg har tænkt over det jeg gjorde i 3 år! :D

Men så er problemet bare de ikke svare.. :S

Lad dog være med at blive bannet fra start af!!!

Nu ved jeg ikke hvad du gjorde, men for dem der spiller onlinespil (ja jeg gør også, Runescape member) bliver spillet MEGET bedre af at man hjælper hindanden og opfører sig pænt.

Desuden har habbo.dk garanteret meget travlt hele tiden med . . . . Ok jeg modorer mig, personer som dig selv.

Ikke for noget men er du gået forkert... Prøv arto.dk det er nok mere passende, til habborelaterede ting.

Ps: Enig Mall

Synes det er ok at henrik henviser til fx arto.dk Der er jo sansynligvis flere med kendskab til habbo hotel derinde. Det er jo ikke fordi spørgsmålet er udviklerrelateret. De fleste ville nok også henvise til et mere passende forum hvis en person spurgte "Min bil vil ikke starte, hvad skal jeg gøre?" :)

Ja er blevet bannet :S men de skriver at jeg GERNE må skrive. Og det har jeg gjort. Og syntes selv at de burde åbne min bruger. -.-' da jeg har tænkt over det jeg gjorde i 3 år! :D

Men så er problemet bare de ikke svare.. :S

t