Browserspil

Tags:    programmering

Hej.

Jeg har i længe overvejet at lave et browserspil.

Nu gider jeg ikke vente længere.

Jeg har desværre ikke megen forstand på det så jeg vil hellere finde på ideer indtil videre.

Håber nogen vil være med.:D

5 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Tror du skal prøve at pitche nogle af dine idéer og forventninger, ikke bare "Det skal være det vildeste", "det bliver banebrydende" osv. men konkret hvordan du vil gøre det bedre en de mange andre der florer derude

Hej HaxeAD

Drømmen om at lave et browserspil er ikke altid nem at realisere. Jeg er Founder af 4 Tribes Studio art som netop producere browserspil og kan fortælle at opstartsfacen er lang og hård og markedet er hård.

Kan fortælle at der kommer ca 1-3 nye browserspil i kvartalet som ikke bare er lavet på en måned.

Yderligere koster det dyre domme at skulle producere et browserspil der skal overleve. Jeg kaster feks 2,5 mio i Armatribes om året og det er anslået til at stige næste år.

held og lykke :)

Normalt ved man lidt om hvad man vil lave når man tager sådan en beslutning. Det svarer lidt til:

"Jeg har længe tænkt over at blive milionær, nu gør jeg det. Jeg ved ikke lige hvordan jeg skal gøre det, er der nogle der kan fortælle mig det"

Det er lidt useriøst for at sige det mildt

Jeg har forsøgt mig i det helt små... Jeg er ikke særlig stolt af det... Men det var da et forsøgt... Jeg mangler mange grafisk evner - før det er værd at kigge på http://www.lindtner.dk/bash/ (det har taget mange aftner og fritidstimer at lave :-) det er lavet for 2 år siden

t