ubook.dk søger 2-3 udviklere på 17-20 år :) Hjælp

Tags:    snak

Søger nogle friske unge drenge på 17- 20 år, som er gode til webudvikling, samt PHP :)

Jobbet omfatter helt helt nyt commnuity koncept, vi snakker om meget kæmpe projekt :)

mvh

Nicklas :: ubook

Du har lige lavet en post, hvad skal en mere gøre godt for?

Desuden har du en del grammatiske fejl (Både i din post, og i din profilbeskrivelse), det virker meget tiltrækkende :D

Indlæg senest redigeret d. 22.03.2009 15:47 af Bruger #10647
Hej Emil,

Jeg skriver bare vildt hurtigt på tastaturet you know ;) hehe

For vi snakker om kæmpe community, som bliver en blanding af dkbn.dk , trendsales.dk , dating.dk, dba.dk, facebook.dk

det er noget som vi smelter sammen så det ikke kommer til at afspejle design eller noget andet .

du svarede ikke på spørgsmålet om hvorfor du opretter flere tråde

Meget ambitiøst projekt, man kan næsten ikke gætte hvor du har fået inspiration til navnet fra :p

Men hvor er det nytænkingen kommer ind i billedet?
Og hvordan vil du overbevise folk om at bruge netop ubook.dk?
Hvordan vil du præsentere denne enorme strøm af data til brugeren?

Jeg har min tvivl om at projektet vil lykkes, især fordi du ikke selv lyder til at have så meget erfaring i forhold til sådan noget her.

Meget ambitiøst projekt, man kan næsten ikke gætte hvor du har fået inspiration til navnet fra :p

Men hvor er det nytænkingen kommer ind i billedet?
Og hvordan vil du overbevise folk om at bruge netop ubook.dk?
Hvordan vil du præsentere denne enorme strøm af data til brugeren?

Jeg har min tvivl om at projektet vil lykkes, især fordi du ikke selv lyder til at have så meget erfaring i forhold til sådan noget her.

Til gengæld virker du heller ikke så seriøs, når du reklamerer med "Tix'z media" og så linker til en side, der redirecter til en WoW gold-farmer side :)

men det er for så vidt emnet ligegyldigt, det var bare noget der slog mig

Hehe, jeg er sku ligeglad, det giver pænt med penge i kassen ;)

Ej, jeg er bare for doven til at lave et portfolio, arbejdet strømmer alligevel ind :P

Hej,

Meget ambitiøst, men WTF jeg er med xD
Jeg kan lave stort set alt i php, og har god erfaring med webudvikling.

msn: Jeppehallgren(snabel-A)hallgren.com

Det skal dog lige siges at jeg kun er 15...

Mvh.
Jeppe

Hej,

Jeg syntes egentligt at det er betænkligt med aldersgrænsen...

Med venlig hilsen
Ieet

Denne massive datastrøm, hvordan har i tænkt jer at klare den?

Har i noget økonomisk bagland til at starte med? (Denne type projekter, kræver start kapital).

Er der et fysisk samlingssted for 'de ansatte hvor udviklingen vil foregå?

Hvilken platform?

Hvor er det 'nye'?
Det i vil lave, kan du stort set allerede hvis dkbn og de andre gad merge med facebook apps, så kan ikke se hvorfor de rigtigt mange brugere skulle rykke over til jer.

Har du/i nogen erfaring fra tidligere projekter af samme kaliber?

Hej igen,

Jeg sender dig videre i systemet, da jeg kun er ansvarlig for kontakt med firma'er.

Du skal snakke med Ole som er udviklingschef for ubook.dk, han vil lige se dig an, for at se om du kan det der skal til.

Kan forstå din e-mail er : Jeppehallgren@hallgren.com ?

Bekræft lige om den ovennævnte e-mail er korrekt.

mvh

Nicklas :: ubook

t