Hvad synes du om swapit.dk?

Tags:    snak

Hej alle,

www.swapit.dk er en side hvor du kan bytte dine gamle DVDer/CDer/Spil og Bøger og er i beta test nu. Hvad synes du om det? Er det godt/bad/ugly?

Hvis du kan godt lide ideen, kan du oprette en bruger og få en gratis velkomst-DVD.

Er du interesseret i partnerskab, skriv en privat meddelelse eller email info ( at ) swapit.dk

mvh,
Nick

Indlæg senest redigeret d. 21.03.2009 23:16 af Bruger #13435
5 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 12 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
for det første, brugerreglerne står på engelsk (bad)

Faq på engelsk (bad)

Om os på Engelsk (bad) kunne blive ved.

Når det hele står på dansk og det er et dk domæne, også står de ting på engelsk, det virker forkert på en måde.

det første der slår mig: pænt design i toppen
det andet der slår mig: "Filmer"? Du bør få nogen til at læse korrektur på dine sider.
det tredje der slår mig: designet bliver grimt så snart vi bevæger os en smule længere ned på siden.

Siden har en god idé, og designet i sig selv er pænt nok - men tabellerne(der iøvrigt overtræder alle moderne regler om god markup - tabeller er til præsentation af statistikker, lister af data etc. etc, ikke til layout) ødelægger det fuldstændigt.

og så er det slet ikke acceptabelt at sproget skifter mellem dansk og engelsk fra side til side.

Der er en overflod af både stavefejl og grammatiske fejl. Hvis du ikke selv kan, så må du få andre til at læse korrektur på det; som det er nu giver det et sindssyg dårligt indtryk.

Men ideen bag sitet er godt.

Indlæg senest redigeret d. 22.03.2009 09:36 af Bruger #4522
Super super god ide.
Jeg syntes bare du har et lille problem med boksene som lister filmene, musikken, bøgerne og spillene på forsiden. De føles rimelig meget en gammel standart. Det er super irriterende at
"Næste" knapperne ikke er samme sted for vær boks.
Det er generelt en meget kedelig skrifttype.
Link på for eksempel denne side er kedelig standart-blå.

Ok mange tak for dine svarer, jeg vil lave korrektur på siderne.

mvh,
Nick

t