Partner søges til nyt projekt

Tags:    php

Hej Allesammen.

Mig og min makker er nu på udkig efter en ny partner til vores projekt. Som vi er 99,9% sikker på vil slå igennem på W.W.W.

Vi har igennem et halvt år. Gået og forbedret idéen. Og få sat det helt rigtige setup op. Og hvordan det skal fungere. Dette vil i mediernes øjene blive en succes. Vi har tidligere snakket med et par på avisen JP. Om dette og de er helt vilde med idéen.

Dette er i første omgang ikke et betalt arbejde. Men så snart der falder indtægt, vil den selvfølgelig blive fordelt ligeligt.

Du skal være meget velkommen til at smide mig en mail på : kontakt@makerz.dk

7 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato

Hej Daniel,

For at citere hvad jeg skrev til den anden projekt tråd...

Du vil sikkert få lettere ved at finde frivillige, hvis du rent faktisk forsøgte at overbevise om at din ide havde indtjenings potentiale og rent faktisk var god.

Fuld forståelse for at den er hemmelig da den er så super god og ny.

Held og lykke.

Med venlig hilsen
Ieet

Som jeg skrev i ASP tråden:

Ikke for at male fanden på væggen men han har før søgt om hjælpere, dog uden at være særlig seriøs: http://www.udvikleren.dk/Thread.aspx?f=6&t=25769

Tog selv kontakt og der, enten svarede han ikke eller også var han ret useriøs på MSN.

Såeh. Hvad er pointen i at poste den samme tråd i to forskellige fora, under forskellige brugernavne?

Det skulle meget gerne heller ikke være under to bruger navne. fordelen er at det både kan laves i PHP & ASP. Så smider den begge steder.

Det skulle meget gerne heller ikke være under to bruger navne. fordelen er at det både kan laves i PHP & ASP. Så smider den begge steder.

Well, i den ene tråd hedder du Daniel Zacho, og i denne hedder du Daniel Z

Dette vil i mediernes øjene blive en succes

Hvad med i dine egne øjne? Tror du selv på det? Bliver det en success? Hvis du selv tror på det, så sælg det! Hvis det kun er i mediernes øjne, så virker det for mig ikke som om du tror på det. Tror mange er tilbageholdende omkring det.

Det har også vist sig at selvom man beskriver sin ide på nettet, så er der meget lille risiko for at nogle rent faktisk stjæler din ide.

Hvis di nu beskrev lidt af din ide var der større chance for at Jeg ville svare positivt tilbage.

Der er meget lidt at gå efter. Intet at "tænde på".

-Martin

t