Feedback på side ønskes!

Tags:    snak

Hej Alle!

Jeg kunne godt tænke mig lidt feedback, på mit nyopstartet projekt. www.tilbudbasen.dk er en tilbud & konkurrenceportal, som leverer tilbud, rabatter, konkurrencer samt gratis ting.

Det kunne være fedt, hvis i vil fortælle jeres meninger om selve siden, indholdet, informationer, opsætning, farver, tilbud, osv..

Besøg hellere end gerne siden! www.tilbudbasen.dk

Er du interesseret i at indgå partnerskab, kontakt rasmus@tilbudbasen.dk med emnet; Partnerskab.

På forhånd tak! ;)

Hvorfor skal tilbud være vist med at banner?
Det som brugere hader mest, samlet et sted, oven på hinanden, med irriterende blinkende ting, og objekter som flytter sig hele tiden..

Nej tak :O

Hader generalt sådanne sider, og uden brugerlogin, og alle links som bannere, så er det klart 0/5

Hej! Jeg bryder mig generelt ikke om sådanne svar, der jo ikke er specielt konstruktive. Hvad med designet udenom - noget jeg synes ser ret flot ud - hvis bare du lavede linksne om.

Eventuelt i mindre bokse og så et logo med fabrikanten indeni? Kontakt mig evt. hvis du har lyst til hjælp!

3/5

Hej Rasmus,

OK layout. Meget konservativt.
Man ser ikke meget andet end banner reklamerne.

Var ikke vild med navigationen - den virkede ikke inituitiv.

Farverne virkede heller ikke "indbydende" - vælg dog noget som stimulerer lysten til at navigere rundt og browse.

Ikke overrastende at du benytter banner reklamer, men jeg trt at du vil have meget svært ved at lokke folk til at trykke på de reklamer som de ser "random" alle andre steder.

Med venlig hilsen
Ieet

t