Addition i ListBox

Tags:    delphi

Jeg har et program der indtil videre tager input fra 7 Edit.Text. Lægger dem sammen på to forskellige måder afhængigt af 2 radiobuttons. Og adder dem til en listbox sammen med noget tekst.
Fold kodeboks ind/udKode 


Så langt så godt. Men vil gerne lægge "ledene" i Listbox'en sammen og udskrive i en Editbox, men jeg aner simpelthen ikke hvordan, så ville høre om jeg kunne få lidt hjælp her.
Dette er hvad jeg tror jeg skal gøre, men det giver en fejl.
Fold kodeboks ind/udKode 


Tak på forhånd. Vil hjælpe mig meget.

P.S. Aner intet om dette pointsystem, så har valgt 10 point, da det virkede almideligt. En evt. forklaring eller et link ville være skønt.

Thomas



1 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg har et program der indtil videre tager input fra 7 Edit.Text. Lægger dem sammen på to forskellige måder afhængigt af 2 radiobuttons. Og adder dem til en listbox sammen med noget tekst.
Fold kodeboks ind/udKode 


Så langt så godt. Men vil gerne lægge "ledene" i Listbox'en sammen og udskrive i en Editbox, men jeg aner simpelthen ikke hvordan, så ville høre om jeg kunne få lidt hjælp her.
Dette er hvad jeg tror jeg skal gøre, men det giver en fejl.
Fold kodeboks ind/udKode 


Tak på forhånd. Vil hjælpe mig meget.

P.S. Aner intet om dette pointsystem, så har valgt 10 point, da det virkede almideligt. En evt. forklaring eller et link ville være skønt.

Thomas


Fold kodeboks ind/udKode 



Casper



t