WYSIWYG

Tags:    html css

<< < 12 > >>
Jeg har kigget meget rundt på nettet for at samle information til at lave egen WYSIWYG, men en ting jeg ikke kan blive helt enig med mig selv om, de store WYSIWYG editor er de lavet i Iframe altså design delen?

nogle der ved det, da jeg vil til at lave stor editor jeg ikke ønsker skal laves om pga. jeg har taget fejl af information

John

13 svar postet i denne tråd vises herunder
5 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
1. ved godt omkring AJAX er en "funktion" i javascript. (tager jeg fejl med det o.0)?
2. ved godt java og javascript ikke er det samme
3. ved også godt jeg ikke er så "god" som det ku lyde som om, men har styr på alt grundlæggende. eftersom jeg er forholdsvis god matmatisk, og har tænkt en del dage på WYSIWYG tror jeg at jeg vil ku bygge en, self. ikke så advanceret som mange af jer;)

ikke misforstå mig, jeg er ikke en selvglad unge der tror jeg kender alt :/

jeg er på skole lige blevet færdig med grundforløb til web intergrator, og skolen kan ikke udfordre mig specielt meget så kræver jo jeg giver mig selv en del store projekter.

En WYSIWYG editor kræver nu intet, rent matematisk set, så der vil dine "evner" nok komme til kort.
AJAX er en betegnelse der dækker over en metode man bruger for at få javascript til at kommunikere med en server via asynkrone kald. Det er desværre blevet misbrugt meget lige siden forkortelsen blev "opfundet" (metoden er dog ikke ny, den har eksisteret i over 10 år).
For at lave en WYSIWYG editor er det ikke strengt nødvendigt at benytte AJAX.

jo har nogenlunde, er bare extremt dårlig til at formulere mine tekster som jeg skriver her inde.
som i nørder jo tager bogstavelig

Brian, ved det.

<< < 12 > >>
t