Visual C# 2008 Exe fil

Tags:    c#

jeg har lavet et BMI program, og nu vil jeg så gerne have en exe fil af det, så jeg kan bruge programmet på en anden pc, men hvordan gør jeg det?

10 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Nej behøves du ikke

Tryk på "Build solution" -> Gå ind i "Dokumenter" -> Så skulle du have en mappe der hedder Visual Express eller lignede -> Projects -> Det du har kaldt dit projekt -> bin\Release -> Der ligger en .exe med det du har kaldt dit projekt

Du kan også bare søge i Windows efter dit projekt og så smide .exe i enden :D

Gem projektet først... Åben menuen build oppe i toppen og vælg build realese. Gå til mappen hvor du gemte og find mappen "bin" og find Realese mappen. Find EXE'en og eventuelle DLL'er derinde

OG STOP MED AT SPAMME FORUMMET!!!:D

Mathias, hvilken IDE bruger du?
Visual Studio 2008?
Visual C# 2008 Express?

Undskyld kom til at poste forkert 2 gange pinligt :)

jeg har altså ikke nogen der hedder Build realese, kun build solution og rebuild solution

Visual c# express 2008

Ja undskyld så, det er den du skal bruge... Jeg har ærlig talt lidt svært ved at huske det fordi det sidder som refleks på rygraden;)

Så jeg skal installere visual studio 2008?

mange tak, men jeg har lige et spørgsmål i mappen hvor exe´en ligger er der ikke noget icon på fil hvordan får jeg det?

Project -> Nederst står der "xxx Properties..." -> Icon and manifest -> Tryk på "..." knappen :P

t