Fjerning af bluetooth

Tags:    programmering

;)Hej

Detaljeret forklaring

Jeg har sat min bluetooth enhed i. Og har downloaded programmet bluesoilel, det skal siges skal bruge det program. Så åbner jeg programmet. Og prøver så at oprette forbindelse til min enhed, via Bluesoilel. Så skriver den følgende:

Kan ikke starte bluetooth. Bluetooth hardware blev ikke fundet.. Hvad gør jeg? :D

Er det fordi Microsoftes hardware blokere? For programmet?

:D Mange tak

Gode Point

Indlæg senest redigeret d. 11.03.2009 18:42 af Bruger #14741
10 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
http://lmgtfy.com/?q=uninstall+windows+bluetooth

Pf... Og hvad skal han så bruge det til? Nå ja, det kan da være meget sjovt når resultatet er top 3, men dit link gav jo ingen fornuftige resultater?!

Jeg vil dog lige spørge: Hvordan ved du at det er Windows der blokker? For du en bestemt fejlbesked?
Jeg synes forresten lige at du skal tjekke: Blue Soleils support forum og se om de har noget du kan bruge.. :)

Sorry Jakob, havde lige et problem med en idiot over messenger så var ret pissed. Skulle måske have ventet med at skrive mit indlæg til jeg var kølet af :p

Indlæg senest redigeret d. 11.03.2009 22:05 af Bruger #10647
Hvorfor skulle du have lyst til at fjerne det? Du kan vel bare have begge programmer? Og nej, jeg regner med at det er for "deep-codet" ind i Windows...

Hvorfor skulle du have lyst til at fjerne det? Du kan vel bare have begge programmer? Og nej, jeg regner med at det er for "deep-codet" ind i Windows...

Fordi at når jeg har microsofts bluetooth software instaleret så blokere den for bluesoiel. Så jeg ikke kan tænde for bluesoiel. Da microsofts software går ind og overtager styringen... :D Men tak for hjælpen søger stadig

Hvis nu du tog lidt tid og bare kiggede på linksene, ville du opdage at det øverste link på min google søgning er præcis det du søger

Indlæg senest redigeret d. 11.03.2009 22:03 af Bruger #10647
Hvis nu du tog lidt tid og bare kiggede på linksene, ville du opdage at det øverste link på min google søgning er præcis det du søger, dumb ass...

(Ikke det jeg søger nej, hvad Craver søger.. Og tal dog ordenligt, hvor meget mere barnligt kan det dog blive?)
Dog må jeg give dig ret, det er mig der har været en padde, jeg havde ikke tjekket det ordenligt ud, da der står XP og jeg pr. definition altid tjekker efter Vista. (Da det er det jeg selv ejer... :P)

Takker for hjælpen.. :D

Søger stadig hjælp!

Til? Klarede Emils link ikke sagen for dig?

t