Mentor-hjælp

Tags:    c++

<< < 12 > >>
Jeg ved ikke om dette er det rigtige sted, eller hvad jeg skal sige... men da jeg nu i et stykke tid har arbejdet med c++. og ville gerne lærer hurtigere, og ville hører om der var nogle der på nogle måde, ville have mulighed for at kunne give mig "live-support" over MSN eller andet, da jeg godt kunne bruge noget mere hjælp hurtigere. du må gerne skrive i tråden hvis du har spørgsmål eller at du kunne tænke dig at hjælpe :)

11 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Som der er blevet nævnt før når der er stillet sådan nogle spørgsmål så er det meget bedre og stille forumet da du kan få flere svar og hurtigere i stedet for et svar der måske kan være forkert

Hvis det er fordi du er bange for du ikke har UP nok så behøves du da ikke give nogen..

Tvivler på nogen KUN svarer pga up, jeg ved ihvertifald at jeg svarer når jeg kan.. Om der er up eller ej :)

Hvis du kender Irc, kan du finde mange kannaler med yderst kompetente folk der altid er klar til at hjælpe.

Det vil jo klart være en fordel at side i en chat med 20+ nørder der kan svare på dit spørgsmål, frem for en på din msn.

efter min mening er c++ sværere ja, men hvis det er det han gerne vil lære må han jo selv om det. personligt har jeg ikke lyst til at programmere i microsofts sprog da jeg tit syntes at det er for underligt når man har programmeret c++.

og ja kan godt forstå det med mentoren af de grunde som steffen kom med, desværre tror jeg ikke at jeg er god nok til at hjælpe dig.

nej, det er ikke pga up'sne jeg gør det :)
det er fordi jeg tit har brug for hjælp hurtigt med mindre ting, og det meget hurtigere kan gøres hvis man har en mentor der har forstand på tingene, så kan personen mmåske hurtigt gøre rede for tingene.
Det betyder heller ikke at jeg dropper udvikleren. Det er bare fordi jeg gerne vil have mere fokuseret hjælp :)

Jeg ville ikke gøre det. Jeg skiver her på udvikleren (og et par andre steder) når jeg har tid og overskud. Jeg ville ikke have mere tid eller tid på andre tidspunkter, bare fordi det foregik via MSN eller brevduer.

jamen det er helt iorden, det er bare hvis der skule være nogen der havde tid og lyst :)

Er det andre udviklingssider, hvor der er en afdeling med c++ du også er på, for isåfald ville jeg meget gerne have et link til dem :)

http://www.eksperten.dk har vist også c++ forum. Jeg kan sagtens sætte mig ind i ønsket om en mentor, kan desværre ikke selv hjælpe da C++ ikke lige er min hjemmebane. En mentor vil jo med tiden kende niveauet hos sin mentee og have nemmere ved at forklare problemstillinger. Det tager selvfølgelig tid at være mentor, men jeg synes det er både berigende og lærerigt at lære fra sig på den måde.

Held og lykke med at finde en :)

Har du overvejet om du måske har gabt over for meget her? Har du overvejet at C++, måske er for svært for dig at lære? Har du overvejet at skifte til C#.NET, eller et andet sprog? C#.NET er gratis og der er en gratis editor til det, og den indeholder mulighed for at nemt komme ud af dialogboksen (den klamme sorte boks) og ind i en "rigtig" GUI.

Brian bare bott ud af den her diskussion når du ikke har noget foruftingt at sige, ud over at skule håne mig!

@Michael tak for det :)

<< < 12 > >>
t