c++ til SQL

Tags:    c++

okay, jeg vil gerne have sat nogle data fra mit lille c++ program over i et .txt dokument, så jeg hele tiden kan se hvem der er blevet sat sammen.
programmet ser sådan her ud:
Fold kodeboks ind/udKode 

Og det er arivable: dreng + pige, der skal sættes over i et test dokument.. altså hver gang kan starter programmet hopper 2 navne op, de 2 navne skal så lægges ind i det tekstdokument, og så ska der komme linjeskift, så når man åbner programmet igen skal de der hopper op så blive lagt ind på anden linje i tekst dokumentet :)
håber ikke det er en for sværd opgave :D

4 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Kedede mig og lavede dette:
Fold kodeboks ind/udKode 

Den indlæser fra flere filer. Hvert element er adskilt af et linjeskift. Fx et navn eller kommentar pr linje! Følgende filer skal du oprette:
drenge.txt - Alle drengenavne adskilt af et linjeskift.
piger.txt - Alle pigenavne adskilt af et linjeskift.
forhold.txt - Alle forhold adskilt af et linjeskift.
kommentar.txt - Alle kommentarer adskilt af et linjeskift.
match.txt - Her bliver alle matchs udskrevet...

Indlæg senest redigeret d. 08.03.2009 16:47 af Bruger #11328
okay, jeg vil gerne have sat nogle data fra mit lille c++ program over i et .txt dokument, så jeg hele tiden kan se hvem der er blevet sat sammen.
programmet ser sådan her ud:
Fold kodeboks ind/udKode 

Og det er arivable: dreng + pige, der skal sættes over i et test dokument.. altså hver gang kan starter programmet hopper 2 navne op, de 2 navne skal så lægges ind i det tekstdokument, og så ska der komme linjeskift, så når man åbner programmet igen skal de der hopper op så blive lagt ind på anden linje i tekst dokumentet :)
håber ikke det er en for sværd opgave :D

Ikk for noget, men mange af de ting du sprøger om kan du hurtigt finde på Google :D. Prøv det her www.cplusplus.com/doc/tutorial/files.html held og lykke. :)

Indlæg senest redigeret d. 08.03.2009 15:51 af Bruger #14541
okay nu skriver den det så i tekstdokumentet, men hver gang jeg kører programmet skifter den bare det tekst fra før ud med det nye :/

det er fantastik ud :D

t