menu problem

Tags:    html css

<< < 123 > >>
siden http://wizzo.dk/xindex.php

jeg har prøvet på at lade css styrer hvor linksne(menuen) skal være men jeg kan satme ikke finde ud af det.

Fold kodeboks ind/udKode 

det er selve koden men det er somom menu linksne ikke gider at gå der ned jeg har sat dem til med margin nogen der kan løse mit problem ?

28 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
okay har lige prøvet din kode men nu er teksten nedenunder topbanneret i stedet. jeg må virkelig gører et eller andet forkert

Jamen er det ikke det den skal være?
Okay jamen så skal du bare ændre værdien i "top" så du får den hvor du vil have den. Det burde altså være til at finde ud af.

men skal jeg så droppe tablen og kun bruge div'sne ?

Ahva? Nej som det står der virker det jo fint bare du ændre værdien af "top".

Sig mig hvor du have teksten, så kan jeg gøre det for dig

hmm det vises forskelligt i IE of FF i IE kan jeg ikke se billedet og i FF er teksten uden for billedet...

men jeg vil gerne have teksten i den grå-hvide parralellogram boks som er under selve navnet(det er noget hvidt i mellem)

okay har lige prøvet din kode men nu er teksten nedenunder topbanneret i stedet. jeg må virkelig gører et eller andet forkert

Jep.. Lad være med at lave <div> inde i <table>.. Vælg en af delene da det er 1000 gange nemmere at arbejde med og giver det bedste resultat..

Derudover skal du proppe din CSS ind i et eksternt dokument, det ser lidt kikset ud at det er på samme side ;P

Hvis det er kan du bare kontakte mig, så skal jeg nok vise dig hvad jeg mener =]

sharf har fået det til at virke nu i FF i hvertfald med denne her kode sådan næsten
Fold kodeboks ind/udKode 

se http://www.wizzo.dk/xindex.php
men den repeater bare baggrunden så den kan ses nederst og hvis jeg skriver background: no-repeat;
så kommer banneret slet ikke frem.
men ellers vil jeg bare gerne have hjælp til at på ccs'stylen tekstboks til at fylde 100% ned af.

plus man kan ikke se menuen(linksne) i IE og der er teksten under centreret -.-

1. Du skal stoppe med at bruge table!
2. Dit CSS skal ikke indholde <!-- og -->

Du skal bare sætte det hele op i <div> og style dem med id's..

Hvilket program bruger du til at skrive din hjemmeside i?

Og hvorfor er det en .php fil?

1. Du skal stoppe med at bruge table!
2. Dit CSS skal ikke indholde <!-- og -->

Du skal bare sætte det hele op i <div> og style dem med id's..

Hvilket program bruger du til at skrive din hjemmeside i?

Og hvorfor er det en .php fil?

okay vil jeg lige prøve, jeg bruger dreamweaver og det er en php fil fordi der kommer php kode i senere skal bare lige have sat designet op.

<< < 123 > >>
t