Border følger ikke med

Tags:    html css

<< < 12 > >>
Som beskrevet i denne tråd http://www.udvikleren.dk/HTML/Thread.aspx/9/27625/132760 har jeg været igang med et design der kan strække sig..

Jeg vil gerne have en css border omkring

Problemet er så at borderen følger ikke med når den når til til indhold og bund

Jeg ved fejlen skyldes i at der ikke angives en height, men det vil jeg jo gerne undgå da det skal strække sig

Er der nogen der har nogle forslag?

Jeg har forresten prøver med min-height som virker indtil teksten strækker sig ud over den min-height der er angivet

Et eksempel kan ses her:
http://test.dumpen.dk/divProblem/

Indlæg senest redigeret d. 04.03.2009 16:50 af Bruger #11386
12 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
smid <div style="clear:both;"></div> ind efter bund div'et

Prøv at smide en: height:auto; på din wrapper..

Det gør desværre ingen forskel

Har dog lige fundet ud af det virker i IE, men ikke Firefox :(

Mange tak, jeg lærer jo en masse nyt :o)

Hej det er en svært opgave du er kommet på, så jeg vil råde dig til at bruge noget javascript, og ellers lade det vises "foldet sammen" til dem uden, det er meget få i dag.

Sådan her ville jeg bakse et semantisk ark op, jeg linker til nogle apis rundt omkring, det er disse der letter arbejdet og bør endten downloades eller erstatts med egenkode.

Fold kodeboks ind/udKode 

/J

Indlæg senest redigeret d. 04.03.2009 19:11 af Bruger #5789
.. og han kan kaste alle de <div class="clear:both"> på det rod der uden der vil ske en flying fuck... :)

/J

Øhm tror du har misforstået hvad det er jeg vil have?

Jeg vil have et design der bliver strukket alt efter hvor meget indhold der (Det er lavet) og mit problem var så at jeg havde en border der ikke gik hele vejen rundt om min wrapper (Det gør den nu via clear:both) :P

.. og han kan kaste alle de <div class="clear:both"> på det rod der uden der vil ske en flying fuck... :)

/J

Se på mit eksempel link, min border virker nu..? :P

Jeg havde lidt fuck i mit script, se mit eksempel nu.

Du kan udkommentere så den ikke skriver noget i felterne - så kan du se at den strækker designet fint ud..

Jeg har kun lige testet i ie7 og FF

Men brug lige 10 sec på at teste om ikke det er mere fornuftigt opbygget end dit eget.

/J

Ellers tak ;)

<< < 12 > >>
t