Php error i insert script.

Tags:    php

Se ovenover post ovenover(øverst).

Indlæg senest redigeret d. 02.03.2009 21:42 af Bruger #14614
du kunne jo sætte en or die(mysql_error()) på din query:
mysql_query("INSERT INTO venteliste (spil, pakke, slots, owner, brugernavn, kodeord, more-to-know, status)
VALUES ('$spil', '$pakke', '$slots', '$owner', '$brugernavn', '$kodeord', '$more', 'Afventer admin')") or die(mysql_error());

Burde så udskrive fejl hvis din mysql fejler, hvad den vel formentlig gør siden den ikke gør noget.

det var bare det der: more-to-know der gav error :-D

Men nu har jeg fået lavet en venteliste på produkterne som brugerne kan komme ind og se. Alle betallinger så i sin egen table, men nu kommer problemet. Dem jeg arbejder sammen med kunne godt tænke sig at når status = Afventer godkendelse, så er det table rødt og når status så er = Godkent, afventer nu levering, at den er gul. Og hvis status så = leveret at den er grøn.
Har sidet og rodet med nået forskelligt, men har abre ikke kunne lave det. Så håber en af jeg kan hjælpe mig ud :-)

nu ved jeg ikke hvor din html ser ud med det burde vel bare være at lave 3 css klasser
Fold kodeboks ind/udKode 

farverne passe ikke til du siger.

og så i din php tildele html elementet den korrekte klasse.
Fold kodeboks ind/udKode 

sådan her?(det gir error
Fold kodeboks ind/udKode 
):

Fold kodeboks ind/udKode 

Indlæg senest redigeret d. 01.03.2009 18:08 af Bruger #14614
mere noget i retning af:
Fold kodeboks ind/udKode 

Okay nu kan jeg da komme ind på siden, der står ikke nået ud fra status :-S

Okay 2jeg poster bare fulde website af ventelisten:
Fold kodeboks ind/udKode 

bare for at minde jer om det, det er ikke texten der skal på farve, men selve tablen.(ikke for at hunse med nogle)

Indlæg senest redigeret d. 01.03.2009 18:54 af Bruger #14614
t