Martin, 200 kr. om måneden for adgang til alle film og alt musik? Skal du ikke også lige have alle spil og al software med oven i til samme pris, når du nu er i gang?
Come on. Der er tale om ting der, især for film og spil, er ekstremt dyre at producere og markedsføre. Et eller andet sted skal de penge hjem igen - den tankegang er der altså ikke noget specielt oldnordisk i, den fungerer sjovt nok fint for stort set alle andre typer af varer, som folk gerne betaler for. I hvilken grad fildeling er forkert og hvor slemt det er kan vi diskutere i dagevis, og jeg er ikke typen der korser mig hver gang jeg hører om folk der deler filer, men lad os da for pokker blive enige om at det er ulovligt
. Jeg kommer heller ikke hjem til dit hus hver aften og råber "Vingummideling!", hvorefter jeg går ombord i din pose med Matador Mix, vel
Når det så er sagt, så synes jeg at ideen om et flatrate abonnement på ting er en god ide, men man SKAL altså huske på at der er mange mennesker der skal leve af det
. Det sjove er jo at dine priser måske ikke er urealistiske hvis man antog at det afholdt folk fra at dele musik, film og software, men vi ved vist begge at det ikke er tilfældet. Om det så kostede 25 kr. om måneden ville der stadig være nogen der mente at de skulle have det helt gratis
Mvh.
Kasper (TSW)