jeg konstaterede bare at terrorister er mindre humane end dig
...
1. det er ikke en skid fakta(undskyld sproget) at terorister altid rammer det de vil...(bla. der PET går ind og afværger)... og det vi ser af terroraktioner er toppen af isbjerget, og DET er fakta!
2. ja, selvfølgelig skal vi altid prøve at mindske tabene, men er forebyggelse ikke bedre end at udbedre fejl????
3.er ganske enig med dig i at det altid er en god ting at vide ting som f.eks UFO undersøgelser og hvad skete der egentlig ved 9/11... men nogen ting skal bare ikke afsløres da det vil være til mere lort end til gavn...
man skal lære at kende forskel på "need-to-know" og "nice-to-know"...
4.hvor vidt de facts der er kommet frem om 9/11 er rigtige vil jeg ikke udtale mig om, da jeg ikke har kendskab til de dokumenter
5.USA's metoder til at afhøre mennesker har jeg altid haft en stor MIStilid... der vil jeg give dig ret i at der 100% foregår mange ting som ikke tåler dagens lys, hvilket man nok også vil opdage hvis man får kendskab til nogle af de følsomme dokumenter... ta' nu 24 timer, ved godt det er fiktion, men de har nogle væsentlige ting med i den... jack bourer(eller hvordan det nu staves) bruger mange gange metoder uden for reglementet, men han kommer altså også frem til meget mere end man gør på en traditionel måde... mennesker som ikke har nogen problemer i at sende bilbomber ind på en irakisk markedsplads med tusinder af mennesker, kan man altså praktisk talt ikke behandle på samme må som mennesker der har nægtet at vidne for politiet... dermed IKKE sagt at jeg går ind for voldige metoder til en afhøring... men mener at man skal gøre det nødvendige for at få sandheden frem... men det skal SELVFØLGELIG være den RIGTIGE sandhed, og ikke en sandhed som man presser folk til at tilkendegive...
//Mikkel