>Vi er simpelthen så uenig og forskellige på det her punkt, som dukker op hele tiden ;P
Jeps
>Jeg ved sku heller ikke om det er min opfattelse af overvågning, eller jer andres frygt for terrorisme og knivstikkeri der er årsagen. Måske en kombination.
Jeg ved ikke om jeg har en decideret frygt for nogen af delene, men meningsløs vold sker hver dag, og der planlægges konstant nye terroraktioner - jeg vil påstå at begge dele er facts, og at Danmark ikke skulle være et muligt mål for sidst nævnte er vist en kende naivt
. PET har, måske (den slags er jo altid svært at afgøre), allerede forhindret flere terroraktioner i Danmark, og videoovervågning bruges konstant til at opklare diverse kriminelle handlinger rundt omkring i landet. Og hvad koster det dig og mig, hvis vi ser bort fra de økonomiske midler? Jeg kan simpelthen ikke forstå hvilken betydning det har for dig at blive filmet når du sidder i toget eller går forbi Danske Bank, og hvis du vitterligt foretrækker at de kriminelle får mere frit spil, i mod at du kan værne om dit privatliv når du færdes i offentlig rum, ja så bliver vi ganske rigtigt aldrig enige
>Men Kasper. Der er altid en grund og en årsag. Ligegyldig om det er at han ville se om han kunne, eller sådan noget. Der er altid en grund og en årsag (noget har jeg dog fået fat i efter mange års dansktimer i skolen). Det skriver artiklen intet om, og det er da lidt spøjst.
Hvis "Han er en idiot" eller "Han kedede sig" er grund nok for dig, jamen så er der ganske rigtigt altid en grund. Personligt har jeg brug for lidt mere, hvis jeg ikke skal afskrive det som endnu en omgang meningsløst crap
Mvh.
Kasper (TSW)