Admin side. Godkend tabel.

Tags:    php

I min adminside skal det værer muligt at godkende eller slette en besked som der er blevet skrevet ind i min gæstebog.

Problemet er at jeg ved ikke hvordan jeg skal gøre dette.

Min kode:

Fold kodeboks ind/udKode 

Det skulle gerne være muligt for adminen at godkende den enklete besked, men ved ikke hvordan jeg skal gøre dette ?

I min SQL har jeg tabelen tjek hvor værdien er 0 hvis den endnu ikke er blevet godkendt, den skal så sættes til 1 når den er blevet godkendt.

Håber der er nogen der kan komme med lidt hjælp eller et eksempel på hvordan det skal gøres.

4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Under forudsætning af at det du har udskriver dine beskeder, at din table har et id felt og at når du siger tabelen tjek faktisk mener kolonnen tjek så kan du bare indkapsulere outputtet i en form give den den submit button, hver besked giver du en radio group:
Fold kodeboks ind/udKode 

på siden der postes til:

Fold kodeboks ind/udKode 

Indlæg senest redigeret d. 26.02.2009 18:00 af Bruger #5620
Hmm tror ikke jeg helt har forstået hvad du mener ? :(

Har prøvet noget forskelligt og her er hvad jeg er nået til, men det virker stadig ikke.

Admin - Gæstebog
Fold kodeboks ind/udKode 

godkend_slet.php
Fold kodeboks ind/udKode 

Indlæg senest redigeret d. 26.02.2009 18:58 af Bruger #14641
Ups det skulle være "submit" og ikke "button" som type for inputet.

Men nu kommer jeg til et andet problem.

Denne kode:
Fold kodeboks ind/udKode 

Kommer med fejlen:
Fold kodeboks ind/udKode 

Ved ikke hvad den mener med $end ??

Den fejl besked opstår som regel når man glemmer en } et sted, er faktisk ikke sikker på der er noget andet der kan give den.
Fold kodeboks ind/udKode 

Iøvrigt skal form tagget omkranse alle beskederne som jeg sagde og en form for hver besked.

t