MINI system til en side med egne film

Tags:    programmering

Hejsa jeg er ny her på siden men mig en en kammerat har gang i at lave en side med vores egne film

(Planen er at der startes med et downloadet brugersystem, og der bygges så videre på det).

Vi skal i bund og grund have en hjemmeside hvor man som ikke-logget ind kun kan se forsiden (filmoversigt) og så kontaktsiden. Altså 2 menupunkter. Når man klikker sig ind på en film i oversigten, kommer man ind på en side hvor filmen er helt for sig selv - selvfølgelig stadig i designet med menu osv - og så kan man se den. Og det er sådan set det.

Så skal der være mulighed for at oprette bruger, og logge ind. Når du logger ind har du de samme menupunkter + "Tagwall" og "Mine Farvoritter".

Man skal stadig se den samme filmoversigt når man logger ind, og stadig det samme med at klikke sig ind på dem. Forskellen er at man når man klikker sig ind på dem, kan tilføje dem som farvorit. Når man gør det, kommer de selvfølgelig ind på listen med sine farvoritter, hvor man så kan åbne dem.

Der skal være 2 adminbrugere, som kan administrere alle andre bruger.

"Føj til farvoritter" funktionen skal helst være et lille stykke kode vi kan sætte ind under filmen, da vi sætter filmene ind manuelt, altså ved at redigere i dokumentet.

---

Vi leder så efter en venlig sjæl der vil gøre det for os. Hvis dette er helt umuligt, må vi lange ud med lidt penge.

Spørgsmål? Fyr løs!

- Thingo

4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det er i spørger efter er, som Robert henviser til, et CMS som mange firmaer (inklusiv jeg selv) basere deres levebrød på. Der findes mange gratis alternativer derude, så som Drupal, PHPFusion, Umbraco, Wordpress og mange mange flere.

Det kræver dog en del teknisk viden at sætte op, så måske i skulle kigge efter en sådan i stedet?

Dette som du her nævner er et langt større og fuldstændigt udnødvendig system.. vi har kørt sider med fx php fusion men det vi har skal bruge er noget langt mindre.

men det bliver nok vores løsning

t