Kommentar felt på artikler

Tags:    php

Jeg skal have koblet kommentarfelt på som så skal gemmes til det valgte indhold.

Jeg har ikke rigtig nogen idé om hvordan jeg skal få den koblet på.

For man skal jo kunne lave en kommentar og se tidligere kommentarer til en bestemt artikel.

Sådan ser den fx. ud http://www.dianadesign.dk/nyhedssystemet/

Jeg ville gerne have at kommentarer og komtarfeltet skulle være under hver artikel.

Mine tabeller

news_bruger
bruID
navn
email
skribentnavn

news_indhold
indID
oerskrift
artikel
dato
fk_kategori_id
fk_bruger_id

news_kategori
katID
katnavn

news_kommentar
komID
komdato
komnavn
komemail
fk_indhold_id

Det ser rigtigt ud, den struktur du har i databasen. Dette betyder så også at hver gang du skal oprette en kommentar skal du give den det id, der peger på det indhold der skal kommenteres (fk_indhold_id). Hvad er problemet med det, din database ser rigtig ud

har du prøvet at lave kommentar formen under hver artikel og tilføje et hidden input felt med artiklens id i formen?

så burde du når den submitter får id'et med over til den side du submitter til.

Jeg er kommet en del længere, nu står jeg med andre problemer, håber i kan hjælpe... :|

Se siden her http://www.dianadesign.dk/nyhedssystemet/

På hver nyhed er der links i bunden.

Den som hedder Tester, som går til siden nyhed2.php er den som jeg meget gerne vil have til at virke.

Den skal kunne vise lige præcis den nyhed man trykker på, samt kommentarer og mulighed for at skrive en ny kommentar, men der er en fejl, lige når kommentaren er skrevet og man har trykket gem, er siden blank, men kommentaren bliver altså gemt. jeg ville gerne have at den bare gik tilbage til nyheden med kommentarer samt den nye kommentar.

Under linket kommentar virker
gør den præcis som jeg vil have men det gør det med alle på en gang hvilket er lidt usmart, jeg vil heller have den anden virker.

Håber i kan hjælpe.

min kode på siden nyhed2.php
Fold kodeboks ind/udKode 

kunne du ikke bare skifter header redirekten ud med
$_GET['indID']=$_POST['indID'];
og rykke den der echo med kommentaren er gemt op til det samme sted eller helt slette den.

Indlæg senest redigeret d. 03.03.2009 13:54 af Bruger #5620
t