Online php udvilkerværktøj?

Tags:    php

Er der nogen der kender et godt udviklerværktøj så man kan sidde ved en hvilken som helst computer og gå ind på sin webside og f.eks. kode noget om på sine filer?

Kunne godt bruge det til når jeg sidder på arbejdet og der er en død periode. :-P

Det skal ikke være for avanceret, bare at den kan liste filerne på mit site og at jeg selv kan tilføje nye og rette eksisterende filer.

6 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
http://phpanywhere.net/

Den kan jeg kun anbefale! Med indbygget FTP client

Æv... den virker ikke til mit arbejdes meget gamle IE 6 browser. Så ellers meget fedt ud. Jeg kan åbne filerne, men alt er tomt :-S

Det kunne være, at du kunne snakke med den ansvarlige for interne IT-beslutninger, og høre om ikke det var på tide at opgradere browseren til noget, Microsoft rent faktisk supporter? :) Specielt hvis det er en udviklingsvirksomhed.

ellers kan du vist udvikle noget (ikke optimalt) men du kan vel udvikle noget lign.

Æv... den virker ikke til mit arbejdes meget gamle IE 6 browser. Så ellers meget fedt ud. Jeg kan åbne filerne, men alt er tomt :-S

Uha, arbejder i Sonofon, ved ikke hvilken nordmand jeg skal have fat i for at få det til :-(

Nå, men så må jeg jo bare holde mig i skindet indtil videre...

Ja, det kan jeg, jeg ville bare ikke genopfinde den dybe tallerken hvis den allerede var lavet :-)

Men det kunne tyde på at det var sådan noget jeg skal i gang med i weekenden

t