Afstemning

Tags:    php

<< < 123 > >>
Hej.

Jeg skal lave en afstemning til en hjemmeside.. Jeg ville gerne have den kun var lavet i HTML, men tror ikke det kan lade sig gøre, eller kan det?

Hvis ikke, kan det så laves i PHP, kun PHP uden MSQL? Jeg ved ikke hvordan jeg skal gøre.

Hvis MSQL er nødvendigt, går det nok men helst uden.

Har også prøvet denne: http://www.hostedscripts.dk/poll/

men jeg kan ikke få det til at virke.. Har prøvet at sætte det ind i et html og et php dokument, men den viser ikke noget... (har sat den tekst ind som der stod)

28 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Har du overvejet at udskrive hvad din if brancher faktisk tester?

echo('SELECT * FROM afstemning WHERE ip = "'.$ip.'"');
echo(mysql_num_rows(mysql_query('SELECT * FROM afstemning WHERE ip = "'.$ip.'"')));

if(mysql_num_rows(mysql_query('SELECT * FROM afstemning WHERE ip = "'.$ip.'"')) > 0){

jeg har prøvet at sætte det ind.. men den melder fejl.. tror jeg indsætter det det forkerte sted.

Hvad gør den kode egentlig? Ved ikke hvad if brancher betyder.

ved sku heller ikke hvorfor jeg skrev brancher, men en if sætning brancher på dens condition til enten at køre dens sandsheds blok hvis conditionen er true eller dens falskheds blok hvis den er false.

Det kode jeg viste burde udskrive din query og antallet af rows som det query returnere den tredje linie er med som indikator til hvor i din kode du skulle sætte det jeg skrev ind.

kan sku ikk få det til at virke... :(

nogen der kan hjælpe

Ja, det tror jeg godt jeg kan, men jeg skal lige have testet det du har på en anden internetforbindelse, så jeg kan se om jeg kan genskabe den fejl du taler om. For det virker fint - Med flere forskellige IP-adresser på den udgave jeg har lavet

hvad skal jeg gøre?

har du fundet ud af noget?

<< < 123 > >>
t