Afstemning

Tags:    php

<< < 123 > >>
Hej.

Jeg skal lave en afstemning til en hjemmeside.. Jeg ville gerne have den kun var lavet i HTML, men tror ikke det kan lade sig gøre, eller kan det?

Hvis ikke, kan det så laves i PHP, kun PHP uden MSQL? Jeg ved ikke hvordan jeg skal gøre.

Hvis MSQL er nødvendigt, går det nok men helst uden.

Har også prøvet denne: http://www.hostedscripts.dk/poll/

men jeg kan ikke få det til at virke.. Har prøvet at sætte det ind i et html og et php dokument, men den viser ikke noget... (har sat den tekst ind som der stod)

28 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
du kan se den her: http://rtktennis.wep.dk/poll.php. det ser ikke helt rigtigt ud. Kan man ikke nulstille det... så den står på nul.. du står den på 4 uden jeg har stemt...

Ups, havde lige lavet en fejl i koden, så det skal være sådan her i stedet:

Fold kodeboks ind/udPHP kode 

At den starter fra 4, skyldes at der lå 4 stemmer i databasen. Du "resetter" den ved at gå ind på tabellen og trykke på fanebladet "Tøm"

@Nørden: Ja, jeg er klar over at det ikke er den mest elegante løsning jeg biksede sammen :)

Indlæg senest redigeret d. 22.02.2009 20:47 af Bruger #10572
super... det virker perfekt.. men lige et sidste problem... jeg har nu tømt tabellen som du sagde, men når jeg går ind på siden, står den stadig som om jeg har stemt. kan man få den til at starte helt forfra, for dette er jo kun en test?

Slet Cache vil jeg sige ;)

okay... og tak for hjælpen

Jeg har sendt linket til en anden som skulle se om det var det rigtigt. Han kunne ikke stemme, kun se hvad der var stemt. Hvorfor det?

Tror heller ikke muligheden "Ølstykke" virker, for prøvede igår, og der skete der ikke noget når man valgte den mulighed.

Så må du lige poste koden, sådan som du har brugt den. Så må det lige fikses.

min kode ser sådan ud:
Fold kodeboks ind/udKode 

tak... Ja det er det.. har også fået en anden til at tjekke... han kunne heller ikke stemme... kun se svarene

Han har nu også prøvet den "nye". Det virkede stadig ikke... Har også prøvet den på mit arbejde. Og her kan man også kun se det der er stemt. Ikke selv stemme.

<< < 123 > >>
t